Boulanger – sprzedawca sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, który jest również strategicznym partnerem Gorenje w sprzedaży sprzętu AGD we Francji – zaprezentował popularną linię retro małego i dużego AGD tej marki w swojej sklepowej witrynie w centrum Paryża.
Sukces wystawy Gorenje Retro przekonał francuskiego detalistę do odtworzenia tej samej ekspozycji w innym prestiżowym miejscu, a mianowicie w pobliżu wieży Eiffla, w luksusowym centrum handlowym Beaugrenelle, jednym z największych centrów handlowych w centrum Paryża.
– Pod koniec ubiegłego roku uruchomiliśmy we Francji sprzedaż małego AGD, dlatego taka ekspozycja w sercu Paryża ma dla nas strategiczne znaczenie – mówi Damien Neymarc, menedżer ds. marketingu w Hisense i Gorenje France.
Podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, które rozpoczną się już 12 czerwca 2020 r., Boulanger będzie również promować markę Hisense w swoich witrynach sklepowych na terenie całego Paryża.
Gorenje to jedna z najpopularniejszych w Europie marek z sektora urządzeń gospodarstwa domowego. Pochodzi ze Słowenii, a swą nazwę wzięła od miejscowości, w której wybudowano jej pierwszą fabrykę.
© 2024 InfoMarket