DENON , MARANTZ

Zmiana koncepcji biznesowej vTuner

Zmiana koncepcji biznesowej

Posiadacze starszych modeli marek Denon oraz Marantz (bez wsparcia techniki HEOS) mogli doświadczyć problemów związanych obsługą usługi radia internetowego w vTuner. Jest ona związana ze zmianą koncepcji biznesowej właścicieli tej aplikacji.

Firma Horn Distribution, polski dystrybutor sprzętu marek Denon i Marantz, wyjaśnia, że wspomniani producenci świadczą jedynie usługi vTuner dla swoich urządzeń, a wprowadzone zmiany nie są wynikiem ich działania. Pełna lista modeli, które objęły zmiany, dostępna jest na stronie internetowej horn.eu. W wypadku urządzenia, którego dotyczy problem, po wybraniu opcji „Internet Radio” i podmenu, takiego jak stacje regionalne, polecane stacje, produkt nie wyświetla programów radiowych, ale pojawia się komunikat „Proszę przejść do radiodenon.com, aby uzyskać więcej informacji o usłudze pełnego dostępu do serwisu vTuner”.

Na stronach radiodenon.com oraz radiomarantz. com po naciśnięciu odpowiedniego przycisku witryna wymaga uiszczenia rocznej opłaty abonamentowej w wysokości 3 dolarów za pełny dostęp do serwisu vTuner. Aby kontynuować, wymagane jest podanie adresu MAC urządzenia. Można go znaleźć w menu konfiguracji sprzętu w części „Informacje o sieci”. Jeśli wybierzemy tę opcję, wszystkie usługi vTuner zostaną przywrócone w urządzeniu po dokonaniu płatności. Jeśli nie zdecydujemy się na płatną subskrypcję, funkcjonalność serwisu vTuner będzie ograniczona tylko do programów z radiodenon. com i radiomarantz.com (z menu „Added” oraz „Recently Played”).

2020-04-27
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket