Firma Sonos uruchomiła nową usługę streamingową o nazwie Sonos Radio. Jest ona darmowa i dostępna wyłącznie dla właścicieli systemów Sonos. Ułatwia słuchanie ponad 60 tys. stacji radiowych z całego świata. Użytkownicy otrzymają również dostęp do oryginalnych treści od firmy Sonos, tworzonych we współpracy z rozmaitymi muzykami.
Sonos Radio łączy w jednym miejscu takie usługi radiowe jak TuneIn czy iHeart Radio i jest dopełnieniem ponad 100 serwisów streamingowych dostępnych na platformie Sonos. Użytkownicy mogą słuchać muzyki, relacji sportowych, wiadomości oraz innych audycji zarówno w lokalnych stacjach radiowych wyselekcjonowanych w oparciu o kod pocztowy, jak i w wybranych rozgłośniach z całego świata. Usługa będzie regularnie rozszerzana o nowych partnerów i nadawców.
– Zawsze staraliśmy się ułatwić naszym użytkownikom odkrywanie zalet serwisów streamingowych. Tworzymy produkty premium o nie tylko świetnym brzmieniu, ale dające również wolność w wyborze usług. Sonos Radio w prosty i elegancki sposób łączy strumieniowanie stacji radiowych z dostępem do oryginalnych, wyselekcjonowanych treści. To jednak dopiero początek. Stale pracujemy nad rozwiązaniami, które zapewnią użytkownikom jeszcze lepsze doświadczenia i dadzą naszym partnerom szansę na wyróżnienie swoich najlepszych materiałów – tłumaczy Patrick Spence, dyrektor generalny Sonosa.
W ramach nowej usługi Sonos przygotował własne, oryginalne treści. Sztandarowym projektem jest stacja Sonos Sound System, prowadzona bezpośrednio przez zespół Sonosa. Nagrania odbywają się w nowym studio radiowym zlokalizowanym w salonie marki w Nowym Jorku. Słuchacze stacji będą mogli cieszyć się znaną – czasami odkrywaną na nowo – muzyką oraz poznawać utwory słyszane po raz pierwszy. Nie zabraknie relacji zza kulis oraz gości specjalnych. W trakcie audycji będą się też odbywały premiery nowych utworów – również tych autorstwa samych prowadzących. W Sonos Radio znajdą się też osobne stacje z muzyką dobraną przez koneserów, DJ-ów i artystów.
© 2024 InfoMarket