Firma Amica zdobyła nagrodę „Golden Arrow” 2020 w kategorii „Najlepszy Program Lojalnościowy B2B” za projekt „Amica Ekoiści”. Jury konkursowe złożone z marketerów oraz przedstawicieli specjalistycznych agencji doceniło program polskiego producenta AGD.
Celem nagrodzonej akcji „Amica Ekoiści” było wsparcie klienta biznesowego w sektorze studiów mebli kuchennych. Główne założenia programu opierały się na rywalizacji poszczególnych punktów sprzedaży pod kątem realizacji określonego półrocznego celu sprzedażowego. W międzyczasie uczestnicy poznawali ekologiczne rozwiązania i najważniejsze cechy urządzeń marki Amica. Akcja idealnie wpisywała się w obecnie panujący trend „eko”, na co szczególną uwagę zwróciło jury konkursu. Duże wrażenie na oceniających zrobiły również koncepcja i mechanika programu. Za realizację programu „Amica Ekoiści” odpowiada agencja H2H.tech.
– „Golden Arrow” to niezwykle prestiżowy konkurs. Wiemy, że w tym roku została zgłoszona rekordowa liczba projektów, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że program „Amica Ekoiści” został doceniony przez jury. Założeniem projektu od początku było połączenie atrakcyjnego programu lojalnościowego z budowaniem świadomości ekologicznej, która współcześnie jest istotnym elementem komunikacji wielu firm, także marki Amica – mówi Jan Daniel, manager ds. wsparcia sprzedaży w Amica Handel i Marketing.
Konkurs „Golden Arrow” wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jest organizowany od 2006 r. przez VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Jury nagradza w konkursie innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań.
© 2024 InfoMarket