Kontynuując połączenie sztuki z techniką, iRobot Polska wraz z jedną z najbardziej rozpoznawalnych ilustratorek w Polsce przedstawia projekt „Anna Halarewicz x iRobot”. W tym roku akcja przybiera szczególny wymiar.
Rewolucyjne podejście do rynku robotów sprzątających wymaga wyjątkowej oprawy. Dlatego też iRobot oraz DLF – polski dystrybutor marki – zdecydowali się kontynuować zeszłoroczną akcję stworzenia jedynego takiego modelu robota sprzątającego marki iRobot. W tym roku do współpracy zaprosili jedną z najlepszych polskich ilustratorek – Annę Halarewicz. Akcja pomalowania iRobota Roomba s9+ to projekt, który już na stałe wpisał się w działania marki na rzecz szeroko rozumianej kultury oraz – co najważniejsze – możliwość włączenia się w działania charytatywne, służące wielu potrzebującym ludziom. W tym roku współpracę z Anną Halarewicz oddano w ręce fanów marki iRobot. To oni zdecydują o tym, jak będzie wyglądał finalny projekt modelu s9+. Głosowanie na jeden z trzech projektów możliwe jest na oficjalnym profilu marki na portalu społecznościowym Facebook. Podobnie jak w ubiegłym roku, iRobot w wersji Anny Halarewicz zostanie przekazany na rzecz jednej z największych akcji dobroczynnych w Polsce. Robot odkurzający Roomba s9+ ma 3-stopniowy system sprzątania oraz dwie o wiele szersze gumowe szczotki, które jeszcze lepiej radzą sobie ze sprzątaniem podłóg. Roomba s9+ to także nowy, wyjątkowy kształt samego urządzenia. Jego jeden prosty bok i wyposażenie go w dwie szczotki boczne umożliwia dotarcie do najtrudniejszych miejsc, jak załamania czy kąty pod szafkami.
© 2024 InfoMarket