SHARP

Umacnia globalną obecność marki

W ramach globalnej strategii firma Sharp dąży do osiągnięcia jednolitej, ogólnoświatowej tożsamości marki i zmienia nazwę swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics.

Przejmując pod koniec ubiegłego roku spółkę zależną Skytec UMC, Sharp utorował drogę do powrotu marki na rynek europejski. Dzięki zmianie nazwy organizacji krajowych na Sharp Consumer Electronics firma Sharp nadal zyskuje na znaczeniu jako globalna marka również w Europie. Tym samym UMC Poland Sp. z o.o. staje się firmą Sharp Consumer Electronics Sp z o.o. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej tożsamości i nazwy marki.

– Naszym celem jest być postrzeganym na rynku europejskim jako wiodąca marka technologiczna na świecie. Z tego powodu ważnym krokiem było zjednoczenie naszych krajowych organizacji pod nazwą Sharp Consumer Electronics – wyjaśnia Peter Smatrala, dyrektor generalny Sharp Consumer Electronics Europe. – Dzięki temu nazwa nie różni się już od nazwy naszej siedziby głównej w Japonii i w innych krajach znajdujących się poza Europą.

Reorganizacja i unifikacja wpłyną również na ogólną strategię rozwoju firmy Sharp, ekspansję systemu 8K+5G oraz AIoT. Łącząc doświadczenie i mocne strony spółki macierzystej Foxconn i innych partnerów, firma Sharp dąży do zaoferowania nie tylko dobrej jakości produktów i technologii, ale także zintegrowanych rozwiązań, które znacznie poprawią życie jej klientów i uczynią je bardziej inteligentnym.

Firma Sharp kontynuuje również ekspansję działu Smart Appliance Solutions (SAS) w Europie, znanej wcześniej jako Small Domestic Appliances, koncentrując się na większej liczbie produktów w segmencie małych urządzeń kuchennych.

Umacnia
2020-12-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket