AMICA

Z dwiema nagrodami konkursu „Złote Ville” 2020

Z dwiema nagrodami konkursu

Firma Amica otrzymała dwie nagrody w XI edycji konkursu „Złote Ville”. Największy polski producent AGD został doceniony w kategoriach okapy kuchenne i AGD do zabudowy.

W kategorii AGD do zabudowy nagrodzony został piekarnik ED-87389BA+Q-type Steam. Sprzęt ten jest wyposażony w system BakingPro, który zapewnia precyzyjną dystrybucję ciepła, stabilną temperaturę na każdym z dostępnych poziomów pieczenia, a także ekspresowe nagrzewanie. Piekarnik wyróżnia się także innowacyjną funkcją OpenUp! – automatycznym otwieraniem drzwi, co znacznie ułatwia użytkowanie urządzenia. Poza tym ma funkcję FullSteam, czyli opcję gotowania i pieczenia na parze. Piekarnik marki Amica został wyposażony w system sterowania sensorowego, ale można go także obsługiwać za pomocą smartfona.

Okap kominowy Amica OKP9655S został z kolei doceniony w kategorii okapy kuchenne. Sprzęt jest wyposażony w innowacyjny system sterowania gestami Touchless, umożliwiający bezdotykowe uruchomienie okapu czy zmianę prędkości pochłaniania oparów bez nieestetycznych śladów po palcach. Nowoczesny, minimalistyczny wygląd okapu doskonale wpisuje się w każdą przestrzeń kuchenną, a obwodowy system pochłaniania Frame- On szybko i sprawnie radzi sobie z przykrymi zapachami.

– Cieszymy się, że nasze sprzęty zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. To dla nas duże wyróżnienie. Naszym priorytetem jest to, by sprzęt marki Amica był odpowiedzią na potrzeby klientów, z tego powodu wspomnę tylko, że od dwóch lat realizujemy badania etnograficzne z udziałem naszego sprzętu, konsultując z użytkownikami funkcjonalności naszych produktów w realnym użyciu. Zależy nam również na tym, by nasz sprzęt nadążał za duchem czasu i oferował innowacyjne technologie, które usprawnią codzienne obowiązki i ułatwią życie. Okap z systemem Touchless i piekarnik do zabudowy z funkcją OpenUp! łączą w sobie nowoczesne technologie, niezwykłą funkcjonalność oraz minimalistyczny design, dzięki czemu doceniane są zarówno przez konsumentów, jak i przez ekspertów z branży – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu grupy Amica.

2020-12-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket