Marka Vestfrost po raz kolejny była partnerem archiDAY. Jest to cykliczne wydarzenie organizowane dla architektów, projektantów wnętrz, designerów, dekoratorów czy stylistów, które co roku odbywa się w ramach targów Warsaw Home. Edycja 2020, która odbyła się w październiku, ze względu na pandemię została przeniesiona do Internetu.
Uczestnicy archiDAY wzięli udział w konsultacjach, spotkaniach z ekspertami czy warsztatach, potwierdzając tym samym że to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Vestfrost zaangażował się w archiDAY już po raz trzeci. Decyzja o podjęciu współpracy z tym właśnie wydarzeniem była jedną z pierwszych po wejściu na polski rynek nowej odsłony duńskiej marki. W tym roku komunikacja marki skupiła się na Art Collection – projekcie stworzonym we współpracy z malarką Ulą Clarise. Jej efektem są trzy lodówki wolnostojące Vestfrost z linii retro z autorskimi projektami graficznymi. Każde z urządzeń łączy intensywną barwę z portretem postaci ważnych dla świata kulinariów, sztuki i muzyki. I tak z pomarańczowego modelu VR-FB373-2E0OR „spogląda” Salvador Dali, z czerwonego VR-FB373-2E0RD – David Bowie, a z niebieskiego VR-FB373-2E0BU – Anthony Bourdain.
– AchiDAY to coś więcej niż tylko wydarzenie towarzyszące targom, co najlepiej pokazała edycja 2020, która chociaż odbywała się niemal w całości w Internecie, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Brak możliwości bezpośrednich spotkań został niezwykle umiejętnie zrekompensowany ich online owymi odpowiednikami. Marka Vestfrost, jako jeden z partnerów, była obecna w wydarzeniu na różnych płaszczyznach. Najczęściej pojawiającym się tematem była współpraca z malarką Urszulą Clarise, z którą stworzyliśmy projekt Vestfrost Art Collection – specjalną edycję lodówek wolnostojących retro z grafikami jej autorstwa. Stacjonarnie, w strefie partnera na terenie Domoteki, można była obejrzeć całą serię Art Collection. Wszystkie nasze urządzenia – chłodziarki do wina, urządzenia chłodnicze do zabudowy, chłodziarkozamrażarki, okapy i kuchnie wolnostojące w stylu retro były dostępne również w programach dla uczestników warsztatów projektowych. Braliśmy udział także w spotkaniach dla architektów oraz specjalnym dyżurze, gdzie jako przedstawiciel marki byłem dostępny dla wszystkich, którzy mieli ochotę porozmawiać na temat urządzeń Vestfrost. Równie ważny jest dla nas fakt, że nawet po zakończeniu wydarzenia materiały były dostępne dla zalogowanych uczestników, a poszczególne rozmowy są nadal udostępniane. Myślę, że doświadczenia interaktywnych form współpracy, które okazały się niezwykle efektywne, wejdą na stałe do repertuaru archiDay czy innych, podobnych wydarzeń – podsumował ubiegłoroczną edycję Rafał Derecki, product manager Vestel Poland.
© 2024 InfoMarket