W trakcie pandemii sprzedaż w znacznym stopniu przeniosła się do kanału e-commerce. Wera, aby ułatwić klientom wybór narzędzi ręcznych za pośrednictwem komputera lub tabletu, przygotowała wirtualny salon prezentacyjny – Werarium.
Z wiadomych względów możliwości przedstawienia produktów w e-commerce są ograniczone w porównaniu do fizycznej prezentacji. Dlatego też Wera w wirtualny świat przeniosła cały showroom, w którym możemy zapoznać się z ofertą specjalistycznych narzędzi ręcznych. Zorganizowany jest w formie tradycyjnego salonu sprzedaży, który możemy obserwować zarówno z perspektywy lotu ptaka, jak i w pełni trójwymiarowej. Specjalnie zorganizowane strefy produktowe prezentują unikatowe rozwiązania niemieckiego producenta narzędzi. Trafimy więc np. na wkrętaki Kraftform, klucze Joker, system transportu Wera 2go czy bogatą ofertę narzędzi VDE. Wystarczy kliknąć odpowiedni odnośnik, aby obejrzeć film z prezentacją. Ciekawostką jest także specjalny tryb pomiarowy. Można go wykorzystać do zdjęcia wymiaru z praktycznie każdego prezentowanego elementu – od klucza po systemowe organizery, co bardzo ułatwia planowanie przestrzeni w warsztacie czy skrzynce narzędziowej. Jeśli chcemy samodzielnie sprawdzić działanie Werarium, wystarczy zeskanować prezentowany kod QR. Innowacyjne podejście sprawia, że wirtualny showroom to doskonały sposób prezentacji dla klientów, którzy z jakichś powodów nie byli do tej pory zbytnio przekonani do zakupów online.
© 2024 InfoMarket