BSH

Kampania wizerunkowa w obszarze employer branding

Kampania wizerunkowa

Firma BSH rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, w ramach której prezentuje obszary swojej działalności, wartości oraz przedstawia warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju oferowane pracownikom. Koncept kreatywny kampanii podkreśla, że to ludzie stanowią największą wartość i fundamenty BSH. Bohaterami reklam i materiałów promocyjnych są pracownicy firmy.

Kampania jest widoczna w kanałach zewnętrznych i cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W styczniu w wybranych punktach Łodzi pojawiły się billboardy z wizerunkami pracowników. Dodatkowo kampania promowana jest za pośrednictwem reklam w komunikacji miejskiej.

W BSH doceniamy zaangażowanie pracowników w wykonywanie codziennych obowiązków, dlatego w tej kampanii oddaliśmy głos naszym koleżankom i kolegom. Odpowiedzialność, pasja, dobra organizacja pracy, kompetencje oraz współpraca opisują to, co tworzy naszą firmę i wpływa na atmosferę w pracy – komentuje Sebastian Kucharski, PR manager.

Od listopada BSH w Łodzi prowadzi intensywne działania reklamowe w zakresie promocji ofert pracy w transporcie wewnętrznym i magazynach. Kampanię poprzedziły badania na grupie pracowników, które dotyczyły stopnia ich zadowolenia z pracy oraz elementów, które na to wpływają. Dzięki procesowi badawczemu opracowano wyróżniki BSH, które sprawiają, że oferta firmy jako pracodawcy jest ceniona zarówno przez obecnych, jak i potencjalnych pracowników. Wnioski z badań posłużyły do powstania strony – www.lodz.karierabsh.pl oraz opracowania haseł w kampanii. BSH za pośrednictwem reklam podkreśla pewność i stabilność zatrudnienia. Firma gwarantuje umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie (z początkiem stycznia 2021 r. pracownicy transportu i magazynów zarabiają minimum 4000 zł brutto) oraz premie i pozapłacowe benefity, m.in. bezpłatny transport dla pracowników zmianowych, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną czy Multisport.

– Szczególnie teraz chcemy, żeby nasi pracownicy mieli pewność, że ich wielkie zaangażowanie w pracę jest doceniane przez naszą firmę. Wspólnie tworzymy silny, odnoszący sukcesy zespół, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie, współpracę opartą o zaufanie i zrozumienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – mówi Monika Bogusiewicz-Chwaszcz, HR business partner w oddziale BSH w Łodzi.

Za opracowanie badań, strategii kampanii i jej nadzór kreatywny odpowiadają Maja Gojtowska, konsultant ds. employer brandingu i agencja Uszka w Barszczu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Czarna Owca.

2021-03-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket