W centrum Warszawy powstał Miele Experience Center. Nowy salon firmowy będzie działał w centrum handlowym Plac Unii. Przestrzeń ponad 340 m² zaaranżowana została zgodnie z międzynarodowym konceptem projektantów Miele.
Miele Experience Center to nie tylko klasyczny showroom dla osób pragnących wyposażyć mieszkania i domy w najlepszej jakości urządzenia, ale także idealne miejsce dla architektów i projektantów wnętrz.
Na gości salonu czekają dwie kuchnie. Jedna z nich widoczna jest także dla przechodniów. Oprócz stref przeznaczonych na działania kulinarne w Miele Experience Center znajdą się także strefa pralnictwa, ekspozycja odkurzaczy, a także strefa kawy, gdzie można degustować każdy rodzaj kawy przygotowanej w doskonałej jakości automatycznych ekspresach wolnostojących i urządzeniach do zabudowy. Do dyspozycji klientów salonu jest multimedialny system wizualizacji, a w asyście doradców można na miejscu testować urządzenia z każdej kategorii.
Firma Miele oferuje wyjątkowe doświadczenia w świecie kulinariów, pielęgnacji tkanin i utrzymywaniu czystości w domu. Miele to synonim jakości, niezawodności, innowacyjnych rozwiązań, funkcjonalności i doskonałego wzornictwa. Od chwili powstania w 1899 r. pozostająca w rękach dwóch rodzin założycieli firma Miele jest jedynym na świecie producentem AGD testującym urządzenia na 20 lat użytkowania. Urządzenia do zabudowy kuchni, pralki i suszarki, odkurzacze czy automatyczne ekspresy do kawy Miele dzięki opatentowanym rozwiązaniom technicznym poprawiają jakość życia użytkowników. Więcej informacji na stronie internetowej www.miele.pl.
© 2024 InfoMarket