SPOTIFY

Będzie miało własny Clubhouse

Będzie miało

Twórcy Spotify, popularnego serwisu streamingowego, ogłosili przejęcie firmy Betty Labs, odpowiedzialnej za stworzenie aplikacji Locker Room, która jest konkurencją dla dostępnego na iOS oprogramowania Clubhouse.

Betty Labs to zespół programistów, inżynierów, ale też fanów sportu, skupiający się na tworzeniu przełomowych rozwiązań. Choć szczegółowe warunki transakcji nie zostały ujawnione, to przejęcie opiera się na współpracy nad stworzeniem „przyszłych formatów audio” i przyspieszy pojawienie się w Spotify audycji nadawanych „na żywo”.

Twórcy i fani pytali o formaty „na żywo” w Spotify i cieszymy się, że wkrótce udostępnimy je na naszej platformie setkom milionów słuchaczy i milionom twórców – powiedział Gustav Söderström, dyrektor ds. badań i rozwoju w Spotify.

W nadchodzących miesiącach Spotify będzie ewoluować i rozszerzać Locker Room, zapewniając nowe wrażenia dźwiękowe „na żywo” dla większego grona twórców i fanów. W ofercie mają pojawić się programy sportowe, muzyczne i kulturalne, a także szereg interaktywnych funkcji, które umożliwią twórcom kontakt z publicznością w czasie rzeczywistym. Zapewni to profesjonalnym sportowcom, pisarzom, muzykom, autorom podcastów i innym osobom z całego świata możliwość prowadzenia dyskusji, debat w czasie rzeczywistym, prowadzenia sesji pytań i odpowiedzi AMA (od ang. Ask Me Anything) i nie tylko.

Cieszymy się, że możemy połączyć siły ze Spotify i przyczynić się do budowania przyszłości branży audio. Zainwestujemy więcej w nasz produkt, udostępnimy go użytkownikom Spotify, zdywersyfikujemy ofertę treści i będziemy nadal rozwijać społeczność, którą zbudowaliśmy. Dzięki Spotify możemy wciąż być najlepszym miejscem dla fanów sportu i korzystać z naszych doświadczeń, aby stworzyć doskonałą przestrzeń do rozmów „na żywo” o muzyce i kulturze – powiedział założyciel i dyrektor generalny Betty Labs – Howard Akumiah.

2021-04-24
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket