W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL, drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo po zakończeniu mistrzostw. Kampania promocyjna pod hasłem „Sportowe emocje z TCL” potrwa od 17 maja do 20 czerwca 2021 r.
Akcja skierowana jest przede wszystkim do miłośników sportu, którzy planują przeżywać sportowe emocje w domowym zaciszu, ale chcieliby wymienić swój telewizor na większy i lepszy. Wszystkie osoby, które kupią telewizor z wybranej oferty TCL w okresie trwania Eurocup, otrzymają vouchery do kanałów sportowych Canal+Sport i Eleven Sports stanowiące 15% wartości telewizora. Dzięki temu będą mogli przedłużyć sportowe emocje nawet o rok.
Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu [100 HZ oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany, a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.
Szczegółowa lista modeli biorących udział w akcji „Sportowe emocje z TCL” oraz wartość i rodzaj nagród za poszczególne z nich przedstawia poniższa tabela:
W promocji udział biorą wszystkie autoryzowane kanały sprzedaży TCL. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.
© 2024 InfoMarket