Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, dystrybutor marki Modeco Expert dodał na jej stronie nowe zakładki, ułatwiające klientom komunikację oraz uzyskanie wiedzy technicznej na temat produktów.
W zakładce „serwis narzędzi” wprowadzono trzy nowe funkcje. Pierwszą z nich jest możliwość zgłoszenia naprawy. W niej klient może za pomocą specjalnego formularza zgłosić naprawę bądź złożyć zapytanie o wycenę naprawy pogwarancyjnej. To znacznie ułatwia i przyspiesza realizację procesu serwisowego.
Kolejna zakładka to „części zamienne”. Przy jej pomocy umożliwiono klientowi wyszukiwanie i pobieranie schematów i rysunków złożeniowych, dodatkowo dzięki tej funkcji klient może wysłać zapytanie o części do konkretnego narzędzia bezpośrednio do serwisu. Dzięki temu bardziej zaawansowani użytkownicy łatwiej mogą uzyskać dostęp do konkretnych części, które następnie posłużą do wykonywanych samodzielnie napraw pogwarancyjnych.
Z kolei w sekcji „instrukcje obsługi” dystrybutor daje użytkownikom możliwość pobrania szczegółowych podręczników użytkownika, dostępnych w wielu językach. To duże ułatwienie, ponieważ nie zawsze mamy ze sobą papierową instrukcję, a tę w wersji elektronicznej można wygodnie mieć pod ręka chociażby na smartfonie.
Marka Modeco Expert intensywnie rozwija swoją ofertę nie tylko o narzędzia i elektronarzędzia, ale również osprzęt. W ostatnim czasie trafił do niej także system urządzeń bezprzewodowych zasilanych wspólnym akumulatorem o napięciu 18 V. Przeznaczone są zarówno dla profesjonalistów, jak i wymagających użytkowników.
© 2024 InfoMarket