„Dla wygody” – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsunga, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie „inteligentnych” pralek i pralkosuszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów objęły spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online. Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Materiały reklamowe pokazujące zalety nowych pralek AI Control, a także odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet mają przyjazny, domowy klimat oraz ciepłą kolorystykę.
– „Wszystko dla wygody” tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życie w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec, reprezentujące zespół kreatywny VMLY&R.
– Spoty mają za zadanie pokazać nie tylko łatwość, ale wręcz przyjemność, która łączy się z korzystaniem ze sprzętów Samsunga w domu. Urządzenia wpasowują się w scenografię oraz współgrają z użytkownikami, budując kojący nastrój – dodaje Julia Rogowska, reżyserka spotów.
Filmy promujące kampanię „Dla wygody” dostępne są na oficjalnym profilu YouTube Samsung Polska.
© 2024 InfoMarket