W tym roku Kärcher i SOS Wioski Dziecięce obchodzą dziesięciolecie swojej współpracy. Z tej okazji firma przekazała tysięczną maszynę czyszczącą do placówki w Norymberdze.
Firma Kärcher wspiera pracę SOS Wiosek Dziecięcych na dwa sposoby. Po pierwsze, przez środki na finansowanie ważnych projektów, a po drugie, poprzez produkty, które ułatwiają codzienne życie w placówkach. Do tej pory Kärcher pomógł wioskom dziecięcym w 33 krajach.
– Wspieranie dzieci i młodzieży zawsze było dla nas niezwykle ważne. Z SOSWioski Dziecięce zbudowaliśmy w ciągu ostatnich kilku lat szerokie międzynarodowe partnerstwo – powiedział Hartmut Jenner, dyrektor generalny i prezes zarządu Alfred Kärcher SE & Co. KG, podczas przekazania urządzenia w wiosce dziecięcej w Norymberdze. – Po 10 latach jesteśmy zachwyceni, widząc owoce, jakie to zaangażowanie już przynosi. Przedsięwzięcie kooperacyjne jest najdłuższym i najważniejszym zobowiązaniem społecznym firmy. Axel Haasis, szef działu prywatnych sponsorów, fundacji i przedsiębiorstw w SOS Wioski Dziecięce dodaje: – W firmie Kärcher mamy silnego i niezawodnego partnera przez ostatnie dziesięć lat. Jesteśmy wdzięczni i dumni z ich zaangażowania na rzecz pokrzywdzonych przez los dzieci i młodzieży.
Oprócz darowizn produktowych Kärcher wspiera finansowo projekty popołudniowej opieki i kreatywnego spędzania wolnego czasu przez dzieci. Poza wspólnym przedsięwzięciem firma angażuje się również jako elastyczny partner w wyjątkowych sytuacjach. Kiedy w 2015 i 2016 r. wiele osób uciekało do Niemiec, Kärcher udostępnił maszyny czyszczące w kilku wspólnych kwaterach dla małoletnich uchodźców. Pracownicy firmy od lat kontynuują te działania w formie niezależnych kampanii i własnego zaangażowania.
SOS Wioski Dziecięce oferują dom dzieciom w potrzebie i przyczyniają się do poprawy sytuacji socjalnej młodych ludzi i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji. W SOS Wioskach Dziecięcych dzieci, których biologiczni rodzice z różnych powodów nie są w stanie się nimi zaopiekować, dorastają w środowisku rodzinnym.
© 2024 InfoMarket