Firma TCL Europe wzmacnia linię „inteligentnych” urządzeń domowych i powołuje Ying Cai na stanowisko dyrektora marketingu produktów w segmencie dużych i małych sprzętów gospodarstwa domowego (MDA i SDA) na Europę.
Cai będzie pracowała w Paryżu, a jej zadaniem będzie kierowanie strategią TLC w powierzonych segmentach, zarówno w zakresie produktów, jak i marketingu. Ying Cai ma prawie ośmioletnie doświadczenie w opracowywaniu produktów i w marketingu elektroniki użytkowej oraz MDA na rynku europejskim. Jest absolwentką Szkoły Zarządzania IÉSEG. Pracę zawodową zaczęła w Haier Europe jako europejski menadżer elektroniki użytkowej. Następnie w Haier Europe objęła stanowisko menadżera produktu w segmencie AGD (sprzęt myjący wolnostojący i do zabudowy) na rynku francuskim. Teraz dołącza do firmy TCL Europe jako dyrektor ds. strategii GTM i marketingu produktów MDA i SDA. TCL jest znane głównie jako marka produkująca telewizory, niemniej już wiele lat temu uruchomiło sprzedaż asortymentu AGD na całym świecie. Na rynek europejski w kwietniu tego roku TCL wprowadziło kilka modeli lodówek, pralek, oczyszczaczy powietrza i robotów odkurzających.
W Polsce duże i małe AGD marki TCL obecne jest już od 2020 r., kiedy to pojawiły się pierwsze modele lodówek i pralek. W 2021 r. oddział TCL w Polsce rozszerzył ofertę również o drobne AGD, takie jak klimatyzacja stacjonarna i przenośna, odświeżacze powietrza, a niedługo pojawią się pierwsze modele odkurzaczy obrotowych.
Ambicją TCL jest zapewnienie rozwijającej się linii produktów poprawiających komfort w domu i w ten sposób, dzięki zintegrowanemu i w pełni połączonemu systemowi, pomoc ludziom w stworzeniu idealnego środowiska domowego. Cieszę się, że dołączam do TCL Europe. TCL dzięki swoim inteligentnym rozwiązaniom pragnie przede wszystkim upraszczać nasze życie. To dla mnie zaszczyt, że mogę uczestniczyć w realizacji tego celu – Ying Cai.
© 2024 InfoMarket