Amica kontynuuje kampanię nowoczesnych urządzeń parowych pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”. Przy okazji tej kampanii Amica zwraca uwagę na wciąż aktualny temat „ideału” męskości oraz partnerstwa. Działania promocyjne zostaną wsparte kampanią internetową oraz promocją na sprzęty parowe.
Amica – czołowy producent sprzętów gospodarstwa domowego, wykorzystując doświadczenie i znajomość swoich klientów, stawia czoła stereotypom i udowadnia, że urządzenia z funkcjami parowymi to wybór nie tylko dla wielodzietnych rodzin. Szeroko zakrojona kampania pokazuje sprzęty w roli codziennych pomocników, skutecznie realizujących wyzwania nowej, zabieganej rzeczywistości. Zobaczymy w niej, jak wykorzystanie urządzeń parowych marki Amica ułatwia codzienne obowiązki, a tym samym sprawia, że mamy więcej czasu dla siebie i na własne przyjemności. Zaskakuje również podjęciem tematu partnerstwa w wykonywaniu domowych czynności. W spocie zobaczymy mężczyznę, który robi pranie, bez zastanowienia obsługuje zmywarkę, a nawet wykorzystuje nowoczesne funkcje parowe w piekarniku. Bezproblemowa obsługa sprzętów świadczy o ich intuicyjności, a dodatkowo sprawia, że główny bohater świetnie radzi sobie z codziennymi obowiązkami, dzięki czemu ma również czas dla siebie. Kampanię wyróżnia dynamiczny format reklamowy zrealizowany przez Piotrka Matejkowskiego, reżysera nowoczesnych i zaskakujących wizualnie reklam oraz teledysków. Jako podkład muzyczny wykorzystano utwór Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych. Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w kampanii internetowej i telewizyjnej. Pojawią się 30-sekundowy spot telewizyjny oraz krótkie reklamy na kanale YouTube. Całość dopełni i wzbogaci szeroka komunikacja w mediach społecznościowych Amiki. Wraz z kampanią uruchomiono specjalną promocję produktów parowych pod hasłem „Para doskonała”. W materiałach reklamowych wykorzystano najnowsze modele pralek, zmywarek oraz płytę indukcyjną 2.0 marki Amica, tworzące zgrany duet z nagradzanym w konkursach piekarnikiem parowym.
Koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii przygotowała agencja C108, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.
© 2024 InfoMarket