KAERCHER

Z nagrodą „Effie” 2021 za kampanię marketingową

Z nagrodą „Effie” 2021

Podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej ogłoszono zdobywców nagród „Effie” 2021. To prestiżowe wyróżnienie zostało wręczone już 22. raz w naszym kraju. W tym roku firma Kärcher została, wraz z wspierającym ją domem mediowym Wavemaker, nagrodzona brązową statuetką w kategorii „dobra konsumpcyjne”.

Uwagę złożonego z ponad 170 ekspertów zasiadających w jury grona przykuła ciekawa, wychodząca poza utarte schematy i sposoby myślenia kampania. Wyróżniona nominacją kampania promowała w 2020 r. prawdziwe evergreeny z oferty renomowanego producenta sprzętu czyszczącego – myjki WV. Choć klienci znali i cenili te urządzenia, to często nie wykorzystywali ich pełnego potencjału. Popularne WV-ki służyły większości ludzi głównie tylko do mycia okien. Tymczasem urządzenia te mają o wiele szerszy zakres zastosowań. Na to zwracała uwagę kreatywna kampania „Kärcher – nie tylko do okien”. Inspirujące treści wspierały reklamy natywne. Kampanię prowadzono na najbardziej zasięgowych portalach internetowych. Dzięki tej pomysłowej kampanii mogliśmy dowiedzieć się, że poczciwa WV-ka, pomoże nie tylko umyć okna, ale też wyczyści na błysk płytki w łazience czy kuchni, drzwi lodówki, płytę indukcyjną, szyby w aucie, wysoko położone przeszklenia, lustra i wszystkie inne gładkie powierzchnie, jakie tylko przyjdą nam do głowy.

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że nasza kampania została dostrzeżona i wyróżniona brązową statuetką „Effie” 2021. Jako marka zdajemy sobie sprawę z tego, że dziś, gdy dynamika zmian rynkowych i społecznych jest tak duża, trzeba z odwagą proponować nowe, nieszablonowe formy dotarcia do odbiorcy. Dlatego właśnie postawiliśmy na content marketing. Nasza kampania miała, poza promocyjnym, także duży walor edukacyjny – zawsze chętnie dzielimy się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem, jakie mamy jeśli chodzi o kwestie utrzymania czystości. Tworzymy taką relację, w której jesteśmy doradcą i pomagamy ludziom w rozwiązywaniu ich codziennych problemów. Takie podejście, jak dowodzi otrzymane dziś wyróżnienie, jest tym, co zwraca uwagę i spotyka się z pozytywnym odbiorem. Chciałam też podziękować naszemu domowi mediowemu Wavemaker, który wspierał nas w tej i innych kampaniach które realizujemy – skomentowała przyznanie wyróżnienia Magdalena Leszkowska – market research, communications and PR Manager w firmie Kärcher.

2021-11-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket