Wraz z firmą Trackunit, liderem w zakresie usług zarządzania flotą w branży budowlanej, firma Hilti może teraz zaoferować jeszcze więcej rozwiązań w ramach swojej usługi ON!Track.
Strategiczne partnerstwo ma na celu rozszerzenie stale rosnącej sieci urządzeń firmy Trackunit, zapewniając jeszcze lepszą łączność na całym świecie dzięki zaawansowanej technologii Bluetooth. Umożliwia ona wykrywanie tagów umieszczonych na mniejszych narzędziach i sprzętach, a dzięki zebranym informacjom możliwa jest integracja doświadczeń klientów korzystających z platform zarządzania zasobami firmy.
– Łączność szybko zmienia naszą branżę. Dzięki temu wyjątkowemu partnerstwu cieszymy się z możliwości wykorzystania naszej wspólnej wiedzy eksperckiej, aby w niedalekiej przyszłości połączyć narzędzia, maszyny i samochody serwisowe na placach budowy, ostatecznie dostarczając klientom innowacyjne i zintegrowane rozwiązania, które poprawiają wydajność i rentowność – powiedział Michael Neidow, executive vice president / head of Business Unit Tool Services w firmie Hilti.
Partnerstwo jest wspólnym dążeniem do zwiększenia produktywności i wyeliminowania przestojów w tej branży. Wyznacza ono również nową granicę cyfryzacji w budownictwie, koncentrując się na narzędziach i sprzęcie.
Firma Hilti zapewnia większy dostęp do rynku dobrze znanemu rozwiązaniu firmy Trackunit, tworząc w ten sposób globalną sieć. Firma Trackunit obsługuje kilku największych na świecie producentów oryginalnego wyposażenia (OEM), wypożyczalnie narzędzi i wykonawców. Dzięki modelowi wymiany danych firma Trackunit rozszerzy swoją ofertę dla obecnych klientów o sprzęt i zasoby, które nie są zasilane energią elektryczną. Wgląd w dane jest teraz możliwy na obu platformach w czasie rzeczywistym, dzięki czemu narzędzia zarejestrowane w systemie ON!Track firmy Hilti mogą być przeglądane na platformie Trackunit, a ciężkie maszyny wyposażone w urządzenia firmy Trackunit mogą być przeglądane w systemie ON!Track.
Partnerstwo pozwoli firmie Hilti rozszerzyć swoje rozwiązanie ON!Track, które – poza lekkim sprzętem – obejmie również maszyny ciężkie, tworząc jednocześnie innowacyjne rozwiązanie do zarządzania zasobami znajdującymi się w samochodach serwisowych dla wszystkich kategorii klientów w branży budowlanej. Rozwiązanie oferuje wyższy poziom komfortu klienta, zapewniając, że dane dotyczące narzędzi są dostępne na obu platformach.
© 2024 InfoMarket