Grupa Kingfisher chce, żeby do końca 2025 r. 60 proc. sprzedaży stanowiły zrównoważone produkty dla domu. Już teraz Castorama Polska ma w ofercie prawie 10 tys. produktów należących do programu „Nasza sfera”.
Do końca 2040 r. grupa Kingfisher ma zamiar osiągnąć zerową emisję netto. Opublikowany „Raport Odpowiedzialnego Biznesu” (ESG) grupy Kingfisher za rok 2021/22 przedstawia wyniki działań firmy i znaczne postępy w realizacji priorytetów odpowiedzialnego biznesu oraz plany na kolejny rok.
Grupa Kingfisher już od ponad 30 lat systematycznie wdraża działania z obszaru odpowiedzialnego biznesu. Działania te stanowią kluczowy element obecnej strategii „Powered by Kingfisher”, zgodnie z którą grupa podejmuje starania na rzecz pozytywnego wpływu na życie swoich klientów, pracowników, lokalnych społeczności i planety. Prezentowany raport podsumowuje osiągniecia w stosunku do zamierzonych celów, podkreśla działania podjęte przez członków grupy w poszczególnych krajach i zawiera kluczowe dane dotyczące wyników w minionym roku obrotowym (od 1 lutego 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.). Kluczowe osiągniecia grupy Kingfisher w roku 2021/22:
Nowe cele grupy Kingfisher:
Pełny raport dostępny jest po zeskanowaniu kodu QR.
© 2024 InfoMarket