BSH

Pracownicy BSH wybiegali 20 000 zł dla fundacji Słonie na Balkonie

Pracownicy BSH

Zakończyła się druga edycja Wirtualnej Sztafety BSH, wewnętrznej akcji charytatywnej producenta sprzętu gospodarstwa domowego. Pracownicy firmy przez ostatnie dwa miesiące biegali, spacerowali, jeździli na rowerze, by wesprzeć łódzką fundację Słonie na Balkonie. Każdy pokonany kilometr trafiał do wspólnej puli, którą firma zamieniła na złotówki. W sumie zespół BSH pokonał blisko 60 000 km, dzięki czemu podopieczni fundacji otrzymają aż 20 000 zł.

W charytatywnej rywalizacji wystartowało 300 pracowników BSH ze wszystkich lokalizacji w całej Polsce. – Cieszymy się, że pracownicy naszej BSH tak chętnie angażują się w aktywność sportową, wspierając przy tym szczytny cel – podkreśla Sebastian Kucharski. Przy okazji tegorocznej edycji Wirtualnej Sztafety firma promowała również temat zdrowia psychicznego. Po pokonaniu określonej liczby kilometrów pracownicy otrzymywali cenne informacje uświadamiające im, jak ważna jest równowaga między życiem zawodowym i prywatnym.

– Jako wiodący producent AGD cały czas szukamy nowych rozwiązań i sprawiamy, że produkowane w naszych fabrykach urządzenia ułatwiają życie naszych klientów. Chcemy być również wiodącą firmą w zakresie odpowiedzialności społecznej, dlatego aktywnie włączamy się w działania promujące pomaganie i zdrowy tryb życia – mówi Sebastian Kucharski, digital PR & employer branding manager w BSH.

Dzięki Wirtualnej Sztafecie firma BSH zachęca do aktywnego trybu życia i zaangażowania społecznego. Przyłączając się do akcji, każdy pracownik pomaga organizacji charytatywnej, którą firma wspiera w ramach swojego programu społecznej odpowiedzialności biznesu. To już drugi raz, kiedy BSH zaprosiło pracowników do wspólnego uprawiania sportu i zbierania kilometrów. W pierwszej edycji akcji BSH, dzięki zaangażowaniu swoich pracowników, przekazało 15 000 zł na wsparcie Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach.

Pracownicy BSH
2022-10-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket