Zmywanie może być źródłem oszczędności dzięki nowoczesnym zmywarkom – tak przekonuje producent sprzętu AGD, Grupa Amica. Nowa odsłona kampanii, którą zainicjowano wiosną w social mediach marki, edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta. Postać dowcipnego kocura posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań znów zagości w kanałach własnych marki.
Kampania została opracowana tak, żeby w sposób jak najbardziej przystępny pokazać korzyści płynące z nowoczesnych funkcji zmywarek marki Amica i oszczędności, jakie niewątpliwie przynosi zmywanie automatyczne.
Czy wiecie, kiedy najlepiej uruchomić zmywarkę, jak zużyć mniej wody i który z dostępnych programów zmywania pozwala skutecznie oszczędzać wodę i energię? Na te pytania chce w przystępny sposób odpowiadać czołowy producent energooszczędnych i wielofunkcyjnych zmywarek, grupa Amica. Producent uruchomił nową odsłonę kampanii edukacyjnej „Bądź przEKOtem oszczędzania”, która ma na celu promowanie trendu świadomego oszczędzania zasobów naturalnych i energetycznych. Jak podkreśla producent, to, co dobre dla środowiska, jest dobre również dla użytkownika i jego domowego budżetu. W trosce o środowisko EKOt będzie doradzał wszystkim obserwującym profile producenta w mediach społecznościowych, z jakich funkcji zmywarek korzystać, by lepiej oszczędzać wodę czy energię elektryczną. W obniżeniu rachunków pomagają przede wszystkim wysoka klasa energetyczna – B, dzięki której zmywarka zużywa o 39 proc. mniej energii w stosunku do sprzętu klasy F, a także specjalny zbiornik ReWater Tank, umożliwiający higieniczne przechowywanie wody z ostatniego płukania umytych naczyń i ponowne jej wykorzystanie w kolejnym cyklu, co pozwala zaoszczędzić nawet 500 l wody rocznie. Producent edukuje również w zakresie korzystania z programu Eco, udowadniając, że mimo długiego czasu trwania ogranicza zużycie wody o 42 proc. i prądu o 40 proc. w stosunku do intensywnych programów zmywania. Oprócz wyróżniających się stylistyką i zielonym kolorem postów z bohaterem kampanii bannery przedstawiające poszczególne funkcje sprzętów, a także materiały animowane, dostępne na kanale YouTube Amica AGD.
Małgorzata Fuszpaniak manager ds. komunikacji kategorii marki Amica
Projektujemy sprzęt AGD, który odpowiada na szereg problemów i potrzeb użytkowników. Wykorzystując nowoczesne technologie, możemy nie tylko ułatwiać naszym klientom wykonywanie wielu codziennych zadań, ale też pomagać im w zaoszczędzeniu czasu, pieniędzy czy zasobów. Nasza kampania mówi zarówno o korzyściach bezpośrednich, dla portfela, jak i dla środowiska naturalnego. Chcemy przyczyniać się do wzrostu świadomości ekologicznej i do rozwoju pozytywnych nawyków dzięki edukowaniu w przystępny sposób – jak choćby w kampanii „Przechowuję, nie marnuję” czy właśnie w tym projekcie.
© 2024 InfoMarket