Za nami pierwsza polska edycja międzynarodowego konkursu „Best Brands”, w Centrum Praskim Koneser w Warszawie odbyła się uroczysta gala, podczas której nagrodzono najlepsze marki na polskim rynku.
Wyróżnikiem konkursu, który GfK organizowało wspólnie z firmą Group One, była unikalna metodologia wyboru „najlepszego z najlepszych”. Zwycięzcy zostali wyłonieni dzięki zestawieniu twardych danych rynkowych z opinią konsumentów – sprawdzono, jak nabywcy postrzegają daną markę oraz jakie emocje wiążą ich z nią. Pierwsze polskie nagrody „Best Brands” trafiły tym samym w ręce firm, które oprócz świetnych wyników sprzedaży mogą pochwalić się również wyjątkowym zaufaniem i sympatią nabywców.
– Wielki zaszczyt móc mówić o pierwszej polskiej edycji rankingu „Best Brands”. O nagrodzie, która wprowadza na nasz rynek zupełnie nową jakość i stanowi cenne źródło informacji na temat siły i kondycji marek. Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala, która była nie tylko miejscem rozdania nagród dla najlepszych marek, ale również przestrzenią do inspiracji dla całego biznesu i platformą wymiany idei i wiedzy – komentuje Marek Żołędziowski, CEO Group One, organizator rankingu w Polsce. Tegoroczne wyróżnienia otrzymały następujące firmy: Samsung Electronics Polska w kategorii „Best Brand Overall”, Allegro w kategorii „Best Customer Centricity Brand”, Bosch z produktami z portfolio BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego w kategorii „Best Sustainable Brand”, Media Expert-Terg w kategorii „Best Omnichannel Brand” oraz Biedronka w kategorii „Best Polish Brand”. Raport dostępny jest po zeskanowaniu kodu QR.
© 2024 InfoMarket