TCL Electronics, jeden z czołowych graczy w globalnej branży telewizyjnej i szybko rozwijająca się firma produkująca elektronikę użytkową, zaprezentowała na targach IFA w Berlinie tegorocznych ambasadorów marki.
Z czterema najlepszymi piłkarzami na pokładzie firma rozpoczyna globalną kampanię, której celem jest zachęcenie ludzi do nieustannego rozwoju i inspiracji w ich codziennym życiu, w ramach firmowego hasła „Inspire Greatness”. Są nimi Raphaël Varane – francuski obrońca grający w klubie Manchester United, Phil Foden – młody piłkarz grający w charakterze pomocnika w drużynie Manchester City, Pedri – wschodząca gwiazda drużyny FC Barcelona i Rodrygo – utalentowany napastnik w klubie Real Madryt.
TCL za pośrednictwem mediów tradycyjnych oraz social mediów podzieli się z fanami wiadomościami i spostrzeżeniami gwiazd futbolu przed mistrzostwami świata, które rozpoczną się w listopadzie 2022 r. Firma planuje również wiele niespodzianek dla fanów piłki nożnej: treści na wyłączność, konkursy z cennymi nagrodami, a dla najlepszych – możliwość rozmowy ze swoim piłkarskim idolem! Frédéric Langin, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu TCL Europe, powiedział: Jako jedni z najlepszych obecnie piłkarzy na świecie, Foden, Pedri, Rodrygo i Varane są znani jako pokoleniowe talenty, które inspirują na boisku i poza nim. TCL jest wielkim zwolennikiem inspirowania ludzi przez sport, dlatego jesteśmy zachwyceni, mogąc zaoferować fanom tak wyjątkowy kontakt ze światowymi gwiazdami sportu. TCL od początku podkreśla wyjątkową siłę sportowego ducha, który inspiruje zawodników na całym świecie. Jest sponsorem drużyn piłkarskich i turniejów, między innymi w Argentynie, Australii, Brazylii, Wielkiej Brytanii i USA. Firma ma również duże doświadczenie we współpracy z ikonami sportu. Poza piłką nożną TCL jest również globalnym partnerem Międzynarodowego Stowarzyszenia Koszykówki (FIBA) od 2018 r. oraz głównym sponsorem FIBA Eurobasket 2022.
© 2024 InfoMarket