Przedsiębiorcy, innowatorzy, inspirujące twarze współczesnego biznesu. Różni ich wiele, a łączy – technika, bez której ich firmy nie byłyby dziś tym, czym są. W najnowszej serii wideorozmów Samsunga Łukasz Smolarski pyta polskich przedsiębiorców, jak rozwiązania mobilne pomogły przenieść ich biznes do przyszłości.
Co napędza innowacje? Jakich trendów biznesowych i technicznych możemy spodziewać się w nadchodzącym roku? Które rozwiązania napędzają współczesny biznes i ułatwiają prowadzenie start-upów? Odpowiedzi na te oraz inne pytania szukają przedstawiciele świata biznesu, start- -uperzy i eksperci innowacyjności w nowej serii rozmów Samsunga „Słuchaj, tak to działa”, która właśnie zadebiutowała na kanale YouTube Samsung Polska i najpopularniejszych platformach streamingowych.
- W Samsung wierzymy, że nieocenionymi wartościami w biznesie są relacje i wymiana wiedzy oraz inspirowanie się innym punktem widzenia. Projekt „Słuchaj, tak to działa”, do którego zaprosiliśmy najciekawsze nazwiska młodego polskiego biznesu, jest tego wyrazem. Cieszymy się, że wspólnie z niesztampowymi przedsiębiorcami i przedsiębiorczyniami możemy dziś zaprezentować słuchaczom cykl prawdziwie inspirujących rozmów – powiedziała Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, Samsung Polska.
„Słuchaj, tak to działa” to seria dziesięciu wywiadów z przedstawicielami młodego polskiego biznesu, którzy w rozmowie z prowadzącym, Łukaszem Smolarskim, dzielą się swoją biznesową historią oraz zdradzają, jak konkretne rozwiązania przełożyły się na ich zawodowy sukces, ale także prognozują, jak technika zmieni ich branże w nadchodzącym roku. Wśród gości znaleźli się między innymi Michał Sadowski – „Startup Founder of the Year” i założyciel platformy Brand24, psycholożka i założycielka start-upu Mindgram Małgorzata Ohme, współzałożyciel portalu Slowshop Marcin Szałek czy inwestor i trener biznesu Lech Kaniuk. Patronem cyklu jest Samsung, producent innowacyjnych rozwiązań mobilnych dla biznesu, takich jak system urządzeń Galaxy, odporny na wstrząsy, pył i opady smartfon Galaxy XCover czy pakiet usług Knox, które inspirują innowacje, usprawniają prowadzenie zarówno dużych firm, jak i start- -upów oraz realizację najbardziej wymagających projektów.
Seria „Słuchaj, tak to działa” jest dostępna na kanale YouTube Samsung Polska oraz w najpopularniejszych serwisach streamingowych. W ramach kampanii powstał też landing page projektu: www.taktodziala.samsung.pl. Więcej informacji o rozwiązaniach Samsunga przeznaczonych dla biznesu, znaleźć można na stronie https://www. samsung.com/pl/business/mobile/.
© 2024 InfoMarket