Rosnące koszty energii i ogrzewania domów oraz mieszkań zimą spędzają sen z powiek wielu Polaków. Jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują więc energooszczędne rozwiązania, pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków.
O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „Dobry Montaż – zadbaj o ciepły dom”. Partnerami akcji są czołowe marki z rodzimej branży stolarki budowlanej oraz producenci narzędzi i odzieży ochronnej. Po raz kolejny w projekt włącza się firma Profix wraz z markami Proline i Lahti Pro.
Oferowane przez Proline rozwiązania są odpowiedzią na potrzeby wszystkich (zarówno profesjonalistów, jak i wymagających amatorów), którzy chcą szybko i sprawnie korzystać z narzędzi ręcznych w swoich codziennych pracach. Testowane są w ekstremalnych warunkach i przechodzą surowy proces selekcji, gwarantujący najlepszą jakość, która została uhonorowana godłem „Zloty Laur Konsumenta” oraz „Top Marka” 2019.
Odzież robocza marki Lahti Pro to nowoczesna linia zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie, wygodzie i elegancji użytkownika, odpowiadająca najwyższym wymaganiom jakościowym. Skandynawski design zapewnia czystą, modną i uniwersalną formę. Innowacyjne materiały, z których wykonana jest odzież robocza Lahti Pro, poddawane są wieloetapowym testom w ekstremalnych warunkach. Marka Lahti Pro oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu BHP, niemalże dla każdej grupy zawodowej.
– W obliczu rosnących kosztów energii i ogrzewania domów zimą jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują energooszczędne rozwiązania, pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków. Dlatego nowa edycja kampanii „Dobry Montaż – zadbaj o ciepły dom” podkreśla, że niezależnie od źródła ciepła skuteczny sposób na ciepły dom i oszczędność energii stanowią wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej na energooszczędne wyroby z dobrym montażem. Świadomie przeprowadzona termomodernizacja – z ciepłymi produktami z recyklingu to czysty zysk dla nas, środowiska naturalnego i przyszłych pokoleń – mówi Paweł Wróblewski, dyrektor zarządzający Związku POiD.
© 2024 InfoMarket