GfK

Raport „Best Brands”

Raport

Dostępny jest już najnowszy raport GfK „Best Brands”, który ma na celu wyróżnienie marek osiągających mocną pozycję i budujących silną więź emocjonalną.

W tym roku, aby wskazać wygranych, zmierzono siłę 400 marek w 50 kategoriach i przepytano 7,5 tys. respondentów. Dla GfK niezwykle ważne są kwestie zrównoważonego rozwoju, dlatego sprawdzono nie tylko tradycyjne wskaźniki dla marek, ale również te czynniki. Dzięki raportowi z badania Best Brands poznamy rozkład segmentów (GfK Green Gauge) ze względu na ich stosunek do ekologii oraz dowiemy, jak bardzo „zielona” jest dana marka w oczach konsumentów.

„Best Brands” to unikalny plebiscyt, który odróżnia się od innych konkursów tym, że najlepsze marki są wybierane wyłącznie przez konsumentów, a nie przez grono ekspertów. „Best Brands” to jedyna nagroda marketingowa, która mierzy siłę marki w oparciu o dwa kryteria: „Share of Wallet” – rzeczywisty sukces rynkowy marki oraz „Share of Soul” – jej atrakcyjność w wymiarze emocjonalnym, która jest również ważnym wskaźnikiem szansy na sukces marki w przyszłości.

Międzynarodowa nagroda „Best Brands” została przyznana w Polsce po raz drugi. Podczas uroczystej gali 18.05.2023 wyróżnione zostały marki, które z jednej strony odniosły sukces komercyjny, a z drugiej wywołują pozytywne emocje wśród nabywców. W gronie wyróżnionych znalazły się takie marki jak Samsung, Sony, Bosch, LG czy Philips.

Projekt obejmuje kategorie, dla których GfK może zaoferować rzetelne dane panelowe, oraz te, dla których są dostępne i opublikowane rzetelne dane z innych źródeł pokazujące ranking marek pod względem ilości lub wartości.

Raport
2023-07-18
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket