„Twój dom jest Twoją sceną” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Franke Home Solutions, która prowadzona jest przez cały czerwiec. Kampania koncentruje się na zmianie komunikacji marki po jej niedawnym rebrandingu.
Kampania reklamowa Franke skupia się na prezentowaniu najnowszych i najbardziej zaawansowanych urządzeń kuchennych z linii premium. Wśród nich znajdują się piekarniki, płyta indukcyjna i ekspres do kawy z linii Mythos, a także zlewozmywak Box Center z praktycznym przybornikiem na akcesoria, designerska bateria kuchenna Icon oraz okap T-Shelf z półką na akcesoria kuchenne i zioła. Urządzenia te razem tworzą funkcjonalnie uzupełniający się i estetycznie harmonizujący system kuchenny. Pozwala on na pełne wykorzystanie kreatywności i umiejętności kulinarnych, by codzienne przygotowywanie posiłków zyskało wyższy poziom. Kampanię przygotowała agencja kreatywna VMLY&R we współpracy z agencją produkcyjną Section80. Za stronę artystyczną odpowiadają Rafael Genu i Cristian Comand. Zakupem mediów na skalę globalną zajmuje się firma Gamned. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych, na bannerach w systemie retargetingu oraz w wyszukiwarce Google.
Nowa kampania to naturalne następstwo zmian, jakie zaszły w firmie po jej niedawnym rebrandingu. Ich wyrazem jest również wprowadzenie nowego layoutu katalogu produktów, zmiana strony internetowej, a także nowa komunikacja, nastawiona na pozycjonowanie Franke jako firmy oferującej urządzenia tworzące kompletny system kuchenny.
© 2024 InfoMarket