Eliza Orepiuk-Szymura została nowym menedżerem ds. public relations Grupy Amica, gdzie odpowiada za zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej, w tym za relacje z mediami i inwestorami oraz działania wizerunkowe.
Eliza Orepiuk-Szymura do grupy Amica dołączyła w połowie września 2023 r. Wcześniej współpracowała z Grupą Muszkieterów, gdzie przez ostatnie lata była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, wyznaczającą kierunki strategiczne dla spółek Grupy oraz sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché. Do zakresu jej obowiązków należało wówczas m.in. zarządzanie relacjami z mediami oraz informacją w sytuacjach kryzysowych, koordynowanie komunikacji wewnętrznej, public affairs, a także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), employer brandingu oraz mediów społecznościowych. W swojej karierze miała także okazję pracować dla firm takich jak Imperial Tobacco oraz Jeronimo Martins Polska, właściciela marki Biedronka.
– Rynek AGD jest jednym z największych i najprężniej rozwijających się sektorów nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Dlatego też cieszymy się, że Eliza Orepiuk-Szymura dołączyła do naszego zespołu, aby wzmacniać działania z zakresu komunikacji w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Jej doświadczenie i zaangażowanie są nieocenione w kontekście naszych planów rozwoju. Wierzymy, że jej wkład w rozwijanie naszej strategii komunikacyjnej oraz utrzymywanie dialogu z mediami, inwestorami i innymi kluczowymi interesariuszami przyczyni się do dalszego wzrostu i sukcesu Grupy Amica – powiedziała Maja Rutkowska, dyrektor HR w Grupie Amica.
Eliza Orepiuk-Szymura jest również specjalistką w dziedzinie realizacji strategii biznesowych przez budowanie i wdrażanie spójnych działań z zakresu wizerunku i komunikacji oraz utrzymywanie dialogu z kluczowymi interesariuszami, takimi jak władze lokalne, akademickie, organizacje branżowe i pozarządowe.
© 2024 InfoMarket