Marka Bosch w najnowszej kampanii marketingowej, promującej nową serię pralek i suszarek do ubrań dostępnych na polskim rynku, wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. To kolejny sposób na przyciągnięcie uwagi oraz pozyskanie zainteresowania konsumentów.
Konsumenci po wejściu na specjalną stronę i zeskanowaniu kodu QR mogą interaktywnie sprawdzić, jak urządzenie będzie prezentowało się w ich domu, czy zmieści się w wybranym miejscu i jak będzie współgrać z obecną aranżacją wnętrza. AR umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie interaktywnych i wciągających doświadczeń dla swoich klientów. Dzięki wykorzystaniu smartfonów konsumenci mogą wejść w głębszą interakcję z produktami i marką. To stwarza unikalne możliwości w budowaniu więzi między marką a konsumentem.
– Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w kampanii pralek i suszarek marki Bosch jest doskonałym przykładem na to, jak zaawansowane technologie mogą skutecznie kreować doświadczenia na ścieżce zakupowej klientów dużego AGD. W BSH nie tylko obserwujemy trendy marketingowe, ale również je aktywnie współtworzymy. Poprzez innowacyjne sposoby komunikacji w digital marketingu pozwalamy użytkownikom wirtualnie zbudować percepcję naszych urządzeń, aby po zakupie sami mogli doświadczyć ich wysokiej jakości, nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz precyzji wykonania. Sądzę, że jest to kierunek, w którym będzie w najbliższych latach rozwijać się branża – mówi Paweł Zieliński, manager ds. e-marketingu i e-commerce, odpowiedzialny za wdrożenie projektu.
Kampanii towarzyszą banery z dobrze rozpoznawalnym już hasłem #LikeABosch.
Aby zobaczyć urządzenie w przestrzeni, wystarczy zeskanować kod QR za pomocą telefonu. Dodatkowo Bosch do swoich produktów oferuje interaktywną instrukcję obsługi, ułatwiającą poznanie wszystkich cech produktu i szybkie znalezienie potrzebnych informacji.
© 2024 InfoMarket