Spółka Samsung Electronics Co. Ltd. została czwarty rok z rzędu uznana przez Interbrand, globalną firmę konsultingową, za jedną z „5 najlepszych globalnych marek”.
Interbrand publikuje swoją listę „Best Global Brands” co roku, a w tegorocznym zestawieniu ujawniono, że wartość marki Samsung wyniosła 91,4 mld USD i wzrosła w skali roku o 4 proc. Wartość marki Samsung wzrosła we wszystkich obszarach biznesowych w 2023 r. pomimo osłabionego wzrostu popytu na światowym rynku. Zdaniem Interbrand na wycenę marki Samsung Electronics pozytywnie wpłynęły następujące czynniki:
– Dzięki wsparciu naszych klientów na całym świecie wartość marki Samsung Electronics stabilnie rośnie pomimo biznesowych wyzwań – powiedział YH Lee, prezes globalnego biura marketingu w Samsung Electronics. – Zawsze będziemy dążyć do bycia marką, która jest uwielbiana przez naszych klientów za bycie liderem innowacyjnych technologii, dostarczanie znaczących doznań i kontynuację działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Najlepsze globalne marki Interbrand są notowane zgodnie z wyceną wartości każdej z nich. Wycena jest wynikiem kompleksowej analizy wyników finansowych firmy, wpływu marki na decyzje zakupowe klientów i konkurencyjności marki. Jest to wycena wartości marki z jedną z najdłuższych historii na świecie i cieszy się powszechnych uznaniem z tytułu swojej wiarygodności.
© 2024 InfoMarket