Od stycznia 2024 r. wszystkie produkty marki Kärcher do zastosowań wewnętrznych są standardowo dostępne w kolorze białym.
Przyczyną zmiany są względy estetyczne. Żywiołowy i jaskrawy żółty kolor jest dopasowany do zastosowań na zewnątrz domu. Jednak do nowoczesnych wnętrz lepiej pasuje elegancka, minimalistyczna biel. Białe odkurzacze, mopy elektryczne, parownice, roboty sprzątające czy myjki do okien bardzo dobrze się wkomponowują w aranżację każdego wnętrza. Zmiana wynika więc z chęci wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią, poza skutecznością urządzeń, także ich design i estetykę wykonania.
Wraz ze zmianą kolorystyki wprowadzono specjalną linię produktów. Najlepszy produkt z każdej kategorii urządzeń stał się częścią nowej Signature Line. Są to produkty premium, sygnowane oryginalnym podpisem założyciela firmy – Alfreda Kärchera. To symbolizuje innowacyjnego ducha i najlepszą jakość oraz potwierdza, że produkty z Signature Line są najlepsze w swojej klasie.
Podpis nie jest jedynym elementem wyróżniającym nową linię. Produkty pojawią się również w opakowaniach premium, dzięki czemu będą bardziej widoczne w punktach sprzedaży. Klienci, którzy zarejestrują swój produkt z Signature Line za pośrednictwem aplikacji Kärcher Home & Garden, skorzystają również z rocznego przedłużenia gwarancji.
Kärcher jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowy charakter Signature Line przez udoskonaloną koncepcję sprzedaży. Wszyscy pośrednicy handlowi, którzy chcą oferować tę gamę produktów, muszą spełnić określone kryteria. Obejmuje to wyraźne skupienie się na całej gamie produktów Kärchera w ramach własnego portfolio produktów, odpowiednią ekspozycję produktów, a nawet wspólne kampanie marketingowe.
© 2024 InfoMarket