Siemens rozpoczął współpracę z fundacją Niezła Sztuka, promującą sztukę i malarstwo. Cykl „Arcydzieło do kawy” dzięki lekkiej formie pozwala poznać dzieła sztuki z całego świata.
Czasem kilka minut przy dobrej kawie może stać się pretekstem do odkrycia czegoś zupełnie nowego. Cykl artkułów „Arcydzieło do kawy” na portalu www.niezlasztuka.net, którego marka Siemens została patronem, w lekkiej formie pozwala zgłębić wiedzę o dziełach sztuki z całego świata. Fundacja Niezła Sztuka w sposób iście apetyczny serwuje mniej powszechną wiedzę o sztuce – w sam raz do porannej kawy.
Celem przewodnim współpracy jest zachęcenie do sięgania po więcej, poznawania, doświadczania, odkrywania nowego oblicza sztuki przy filiżance dobrej kawy marki Siemens – Kaapi z Indii i Galão z Portugalii, Verlängerter z Austrii i Cortado z Kolumbii, Dead Eye ze Stanów Zjednoczonych i Café au lait z Francji. Gust każdego konesera, zarówno kawy, jak i sztuki, jest indywidualny. W pełni automatyczny ekspres do kawy Siemens EQ700 oferuje aż do 30 napojów kawowych z różnych stron świata, a Niezła Sztuka serwuje dzieła takie jak „Kawa” Pierreʼa Bonnarda, „Mleczarka” Johannesa Vermeera, „Śniadanie na trawie” Édouarda Maneta, „Taras kawiarni w nocy” Vincenta van Gogha czy „Poranne słońce” Edwarda Hoppera. W tym połączeniu każdy znajdzie coś dla siebie.
– Co łączy kawę i sztukę? Łyk pysznej kawy z pewnością może pobudzić, zainspirować do poznawania, doświadczania, odkrywania. Podróż po dziełach sztuki z całego świata bez wychodzenia domu z kawami z różnych zakątków świata, które można przyrządzić z automatycznymi ekspresami marki Siemens, to inspirujący pomysł na poranek czy popołudniową chwilę wytchnienia. Każdy moment i sposób na odkrywanie czegoś nowego poszerza horyzonty – i te smakowe, i te kulturalne, i podróżnicze. Siemens wraz z Niezłą Sztuką oferuje to w pakiecie – Justyna Sobieraj, kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w BSH.
Ekspresy Siemens oferują wybór kaw z całego świata.
– Bardzo się cieszymy, że są takie marki, które wspierają nas w działaniach edukacyjnych. Planujemy wspaniałe artykuły o dziełach z muzeów z całego świata. Często za znanym obrazem kryje się niesamowita historia artysty lub okoliczności powstania dzieła. Będziemy razem odkrywać nowe oblicze sztuki przy dobrej kawie! – komentują Dana i Joanna, założycielki Niezłej Sztuki.
Poza cyklem artykułów na stronie fundacji angażujące materiały marki Siemens i Niezłej Sztuki będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych. Współpraca jest elementem szerokiej kampanii produktowej ekspresów do kawy marki Siemens. Artykuły są dostępne po zeskanowaniu kodu QR.
© 2024 InfoMarket