SAMSUNG

Gwarancja ceny na odkurzacze Jet i produkty Galaxy

Gwarancja ceny

W nowej promocji marki Samsung mamy pewność, że kupując produkty z rodziny Galaxy lub odkurzacze Jet, zapłacimy najmniej. W innym przypadku różnica ceny zostanie zwrócona.

Wybierając oficjalny sklep, możemy mieć pewność, że wybór był słuszny. Nawet jeśli w ciągu 6 dni zakupiony smartfon inne urządzenie mobilne Galaxy czy też odkurzacz bezprzewodowy Jet znajdziemy w niższej cenie w sklepach online wybranych autoryzowanych partnerów, sprzedawca zwróci nam różnicę. Wystarczy, że prześlemy prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy z wymaganymi informacjami.

W przypadku znalezienia niższej ceny należy wypełnić formularz i przekazać organizatorowi dokument zakupu na Samsung. pl oraz potwierdzenie oferty w sklepie partnera. Na zgłoszenie mamy 7 dni od daty zakupu. Po nim można oczekiwać na potwierdzenie mailowe konsultanta i weryfikację zgłoszenia. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane w ciągu 21 dni roboczych od rejestracji w programie (od daty wpłynięcia zgłoszenia na serwer). Wypłata zwrotu nastąpi do 21 dni roboczych od dnia potwierdzenia poprawności zgłoszenia, na numer rachunku podany przez w formularzu zgłoszeniowym. Zakończenie programu nastąpi po wyczerpaniu puli zgłoszeń, tj. 1000 dla odkurzaczy Jet i 1000 dla urządzeń Galaxy. W razie pytań dotyczących rejestracji w programie informacje uzyskamy, pisząc wiadomość e-mail na adres: dla urządzeń Galaxy – gwarancjaceny@smolar.pl, dla Jet – gwarancjacenyjet@smolar.pl.

Gwarancja-ceny-na-odkurzacze-Jet-i-produkty-Galaxy-2
2024-07-08
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket