Rozpoczął się nowy konkurs marki Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów – „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką Bespoke”. Wystarczy stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie dają telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować wizualizację w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, żeby wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską.
Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i wszystkie osoby, które kochają piękne wnętrza, do udziału w nowym konkursie, w którym należy zaprojektować otwartą przestrzeń – kuchnię połączoną z salonem. To zdecydowanie jeden z trendów wnętrzarskich, który dominuje ostatnio w polskich mieszkaniach i domach. Wielofunkcyjne przestrzenie pozwalają na maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni oraz umożliwiają płynne przejścia między pomieszczeniami, natomiast ich aranżacja musi zawierać wspólny motyw, żeby całość była spójna i harmonijna.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzenie projektu koncepcyjnego wnętrz z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke, przy czym na każdej wizualizacji muszą być widoczne wskazane produkty marki Samsung. Obydwa produkty dają możliwość personalizacji, więc twórcy będą mieli duże pole do kreatywnych rozwiązań.
Na laureata konkursu czeka niesamowita nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka – mistrza fotografii czarno-białej, laureata wielu prestiżowych nagród na całym świecie, który na co dzień fotografuje gwiazdy filmowe i celebrytów. Laureat konkursu wygra również kampanię ambasadorską w mediach o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak „Forbes”, „Vogue Living”, „Elle Decoration”, „Czas na Wnętrze” czy „Label Magazine”. Organizator przewidział również trzy wyróżnienia w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonych przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji – OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych, promujące laureata i jego pracę konkursową. Łączna wartość wszystkich nagród wynosi ponad 100 000 zł.
Regulamin konkursu, szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania projektu oraz materiały niezbędne do przygotowania wizualizacji dostępne są na platformie https://konkursarchitekci.pl.
© 2024 InfoMarket