Marka MPM, która od ponad 30 lat oferuje sprzęt AGD, prezentuje nową identyfikację wizualną marki, w ramach kompleksowego rebrandingu. Oznacza to, że czerwone logo marki MPM wkrótce zniknie z półek sklepowych.
Ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozwój MPM agd S.A. Po inwestycjach w nowe marki, takie jak Sam Cook, Smile czy Haus&Luft, oraz po otwarciu centrum logistycznego w Żyrardowie, przyszedł czas na rebranding głównej marki – MPM. Nowe logo, zaprezentowane w charakterystycznych odcieniach niebieskiego i zielonego, będzie widoczne również na opakowaniach produktów, co pozwoli wyróżnić je na półkach sklepowych. Zmieniona identyfikacja obejmie również stronę internetową, aplikacje mobilne oraz firmowe pojazdy.
Fundamentem nowej tożsamości marki będzie skrót L.I.F.E., którego kolejne litery są pierwszymi w haśle We Are Learned, Innovative And Friendly Experts. Nowa osobowość marki, czyli L.I.F.E. Identyiy to: Learned jak doświadczony, dbający o jakość, ceniący tradycję, niezawodny; Innovative, jak kreatywny, inteligentny, zaskakujący, progresywny; Friendly, jak otwarty, nieskomplikowany, znajomy, godny zaufania oraz Experts, jak kompetentny, gotowy do pomocy, oferujący wysoki poziom usług.
Nowa tożsamość marki będzie jasno komunikowana poprzez haslo „My Perfect Moment”, które stanie się jej mottem przewodnim. Chodzi tu o drobne, codzienne chwile, podczas których towarzyszą nam urządzenia MPM – pierwszy kubek herbaty w nowym mieszkaniu, posiłek przygotowany na randkę czy poranna weekendowa kawa. Każdy z nas ma swoje małe, codzienne przyjemności, które mogą stać się „perfekcyjnym momentem”.
Nowa identyfikacja wizualna marki ma również podkreślać, że MPM to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem, dostarczająca niezawodne, innowacyjne i przystępne cenowo produkty. MPM korzysta z najnowszych technologii, a firma stawia na przyjazną obsługę klienta, oferując m.in. serwis naprawczy i usługi door-to-door.
Więcej informacji o procesie rebrandingu marki MPM pojawi się w kolejnych wydaniach.
© 2024 InfoMarket