RTV EURO AGD Sieć RTV Euro AGD dołącza do Związku Cyfrowa Polska

Sieć RTV Euro AGD dołącza do Związku Cyfrowa Polska

Najstarsza i jedna z czołowych sieci detalicznych AGD i elektroniki użytkowej w Polsce, RTV Euro AGD (Euro-net), będzie wspierać Cyfrową Polskę w obszarach związanych z e-commerce, reklamą, podatkami oraz kwestiami środowiskowymi. Deklaruje także aktywne uczestnictwo w kształtowaniu cyfrowej przyszłości naszego kraju.

Ogólnopolska sieć RTV Euro AGD to jedna z największych firm polskiego rynku detalicznego. Prowadzi działalność w całej Polsce od 1990 roku. Historycznie jest jedną z pierwszych polskich firm na rynku sprzedaży elektroniki oraz sprzętu gospodarstwa domowego i zapisała się jako pierwsza polska, zwizualizowana sieć detaliczna AGD-RTV. W owym czasie ruch ten był posunięciem niezwykle odważnym, pionierskim i łamiącym ogólne „zasady”, dominującej w latach 90-sprzedaży hurtowej opartej na sklepach rodzinnych. Obecnie spółka Euro-net oferuje bogaty asortyment dostępny dla klientów w blisko 350 sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz w sklepach internetowych euro.com.pl oraz oleole.pl.

– Dołączenie RTV Euro AGD do grona naszych członków to ważne wzmocnienie dla naszej organizacji. To jedno z kluczowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku elektroniki, które doskonale rozumie wyzwania związane z cyfrową transformacją handlu – mówi Michał Kanownik, prezes Związku Cyfrowa Polska. Bez wątpienia, jak dodaje Kanownik, doświadczenie firmy w budowaniu relacji z konsumentami oraz dogłębna znajomość rynku będą nieocenione w pracach Cyfrowej Polski nad rozwojem handlu, e-commerce i tzw. cyfrowej gospodarki. Z kolei Tomasz Duda, dyrektor handlowy RTV Euro AGD podkreśla:

– Nasza obecność w Związku Cyfrowa Polska to naturalny krok w rozwoju naszej spółki Jako jeden z liderów rynku jesteśmy świadomi odpowiedzialności za kształtowanie standardów branży i wyznaczanie kierunków, w których podąża cały sektor handlu elektroniką. Chcemy aktywnie uczestniczyć w tworzeniu rozwiązań, które będą wspierać rozwój cyfrowej rzeczywistości Polski, promować innowacyjne modele sprzedaży i poprawiać doświadczenia konsumentów zarówno w kanałach online, jak i offline.

Jako członek Związku Cyfrowa Polska, spółka będzie szczególnie zaangażowana w prace komitetów ds. e-commerce, reklamy, podatków oraz zagadnień środowiskowych, wnosić będzie także perspektywę dużej sieci detalicznej obsługującej miliony klientów. Doświadczenie RTV Euro AGD ma pomóc w wypracowywaniu praktycznych rozwiązań regulacyjnych i rynkowych, które będą odpowiadać na rzeczywiste potrzeby konsumentów oraz wyzwania stojące przed branżą.

2025-10-11
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket