Marka Candy, należąca dziś do grupy Haier Europe, obchodzi swoje osiemdziesięciolecie wyjątkowym wydarzeniem, które łączy historię z wizją przyszłości. W Mediolanie otwarto wystawę pod tytułem „An Archive of Possible Machines”, prezentującą osiem dekad projektowania i technologicznych odkryć, które wpłynęły na rozwój urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.
Celem wydarzenia jest pokazanie, jak bardzo innowacje Candy odzwierciedlały zmieniające się potrzeby społeczne i kulturowe. Marka, która rozpoczęła działalność w 1945 roku, była pionierem w produkcji pralek automatycznych we Włoszech, a później rozszerzyła działalność na całą Europę. Dziś Candy jest symbolem dostępnej technologii, intuicyjnych rozwiązań i projektów stworzonych z myślą o codziennym użytkowniku.
Wystawa zorganizowana w przestrzeni OCA w Mediolanie łączy sztukę, wzornictwo przemysłowe i historię techniki. Zgromadzono na niej archiwalne modele pralek, piekarników i lodówek, które stanowią świadectwo ewolucji wzornictwa i myśli inżynierskiej. Zastosowano również instalacje multimedialne, dzięki którym odwiedzający mogą zobaczyć, jak wyglądały procesy projektowe oraz jaką rolę odgrywała estetyka w tworzeniu funkcjonalnych urządzeń.
Candy w ramach obchodów jubileuszu zwraca uwagę nie tylko na swoją historię, ale przede wszystkim na przyszłość. Marka prezentuje koncepcję urządzeń domowych nowej generacji, które łączą sztuczną inteligencję, Internet rzeczy i personalizację. Nowe technologie mają sprawić, że urządzenia będą jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi, energooszczędne i dostosowane do indywidualnych stylów życia.
© 2025 InfoMarket