Kärcher Sp. z o.o. oprócz 25-lecia istnienia w tym roku ma okazję świętować bycie najlepszym zagranicznym przedstawicielstwem firmy. I to czwarty rok z rzędu.
Czytaj więcej...
Zmiana marki uznanego producenta elektronarzędzi stała się faktem. Żegnamy markę Hitachi, by przywitać Hikoki, której pierwsze elektronarzędzia już pojawiły się na rynku.
Czytaj więcej...
Firma Krysiak Sp. z o.o. rozpoczęła wdrażanie nowej strategii i kierunku działań komunikacyjnych, podkreślając obraz profesjonalnej i skutecznej marki, która w centrum swoich działań stawia jednak na budowanie relacji z bliskimi.
Czytaj więcej...
Japońska marka znalazła się w gronie finalistów prestiżowego konkursu designerskiego „Dobry Wzór”.
Czytaj więcej...
Kärcher zatroszczył się o pomniki na jednej z najsłynniejszych nowojorskich nekropolii. Cmentarz Green Wood, znajdujący się na nowojorskim Brooklynie, to jedno z najstarszych oraz uznane za jedno z najpiękniejszych tego typu miejsc w całych Stanach Zjednoczonych.
Czytaj więcej...
Firma Würth Polska zorganizowała dzień otwarty i zarazem oficjalne otwarcie swojego największego sklepu w Polsce, znajdującego się przy ul. Puławskiej 324 w Warszawie.
Czytaj więcej...
The Chemours Company, firma z branży chemicznej o globalnym zasięgu i czołowej pozycji na rynkach technologii tytanowych, produktów fluorowych oraz rozwiązań dla przemysłu chemicznego, zdobyła trzecie miejsce w konkursie „Bio- -Based Product of the Year” (Bioprodukt Roku).
Czytaj więcej...
W sobotę 5 maja w ramach plenerowej imprezy zwanej Duszatyńskie Zwięzło rozegrano VIII Zawody Drwali – Operatorów Pilarek Komańcza 2018, zorganizowane w Duszatynie przez Nadleśnictwo Komańcza. Jednym ze sponsorów imprezy była Makita.
Czytaj więcej...
Aż cztery urządzenia marki Kärcher otrzymały w tym roku nagrodę „iF Design Award”. To sytuacja wyjątkowa, bowiem rzadko się zdarza, aby jeden producent odnotował tak duże i spektakularne zwycięstwo w tym prestiżowym na świecie konkursie.
Czytaj więcej...
Obecna na rynku od 70 lat marka Hitachi Koki od jesieni tego roku będzie funkcjonować na całym świecie pod nazwą HiKOKI. Narzędzia oznaczone nowym logo będą dostępne w sklepach od 1 października 2018 roku. Zmiana wpisuje się w strategię międzynarodowego wzrostu firmy, której celem jest zapewnienie rozwoju w blisko 100 krajach na świecie.
Czytaj więcej...
Swoją najnowszą kampanią japońska marka stara się kształtować postawy ekologiczne również wśród najmłodszych.
Czytaj więcej...
Kolejny rok z rzędu japońska marka może pochwalić zdobyciem złotego medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Budma.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket