Do celów statutowych Asekol PL jako organizacji odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i opakowań należy organizacja systemu zbiórki elektroodpadów oraz prowadzenie publicznych kampanii edukacyjnych dotyczących prawidłowego postępowania z odpadami. Wspólnie z siostrzaną spółką Enviropol PL, zakładem przetwarzania zużytego sprzętu, Asekol prowadzi cykliczne zbiórki zużytego sprzętu, konkursy o tematyce ekologicznej oraz organizuje eventy edukacyjne w całym kraju.
Czytaj więcej...
Media Expert wzmacnia ofertę dla biznesu, oferując uproszczony i wygodny leasing od pierwszego dnia działalności. Decyzja o przyznaniu leasingu w uproszczonej procedurze ma zapadać w ciągu kilku minut, a sam proces jego uruchomienia będzie w pełni zautomatyzowany i będzie wymagać jedynie okazania dowodu osobistego przez kupującego.
Czytaj więcej...
Wielkie wydarzenie świata architektury, designu i nieruchomości – „4 design Days”, których organizatorem jest grupa PTWP, już po raz siódmy zaprasza do unikalnych przestrzeni Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. Wydarzenie planowane jest od 26 do 29 stycznia 2023 r.
Czytaj więcej...
AQ Sense to nowa linia okapów Franke. Automatycznie kontrolują jakość powietrza w kuchni. Steruje się nimi zdalnie za pośrednictwem aplikacji Franke@Home, która dodatkowo na bieżąco informuje użytkownika o stanie powietrza.
Czytaj więcej...
Kupowanie sprzętu w zestawach jest nie tylko uzasadnione ekonomicznie, ale okazuje się, że również bardzo praktyczne. Odpowiedni zestaw urządzeń pozwoli łatwiej zadbać o czystość i higienę w domu. Teraz każdy może tego doświadczyć dzięki pralce i suszarce marki Amica. Taki zestaw to para idealna, dzięki której pranie będzie nie tylko świeże i pachnące, ale także suche.
Czytaj więcej...
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego ogłasza nową inwestycję w fabryce pralek przy ul. Papierniczej 1 w Łodzi. Koncern rozpoczął inwestycję wartą blisko 400 mln zł. Powstaną kolejne linie produkcyjne oraz rozpocznie się produkcja nowego modelu pralek. Rozwój fabryki oznacza również wzrost zatrudnienia.
Czytaj więcej...
W sobotę 22 października Franke zaprosiło na dzień otwarty w showroomie marki w podwarszawskich Jankach. To była świetna okazja, by lepiej poznać innowacyjne sprzęty AGD szwajcarskiej firmy, dowiedzieć się, jak urządzić funkcjonalną kuchnię, oraz spotkać się z ekspertami, ale także by zasmakować pysznych dań Tomasza Jakubiaka.
Czytaj więcej...
Zmywanie może być źródłem oszczędności dzięki nowoczesnym zmywarkom – tak przekonuje producent sprzętu AGD, Grupa Amica. Nowa odsłona kampanii, którą zainicjowano wiosną w social mediach marki, edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta. Postać dowcipnego kocura posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań znów zagości w kanałach własnych marki.
Czytaj więcej...
Dyrektor zarządzająca Miele Polska, Zofia Korecka-Rejczak, awansuje w strukturach grupy Miele i od początku 2023 r. będzie kierowała włoską spółką Miele. Od przyszłego roku będzie rozwijała organizację na znacznie większym włoskim rynku. W Polsce do czasu nominacji jej następcy spółką kierować będzie Katarzyna Milanovic – managing director Miele Eastern Europe Cluster.
Czytaj więcej...
Dr Jochen Heel od początku października jest członkiem zarządu BSH w Polsce. Manager z niemal 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produkcją przejął odpowiedzialność za działalność wszystkich sześciu fabryk BSH w naszym kraju.
Czytaj więcej...
26 września odbył się finał aukcji w DESA Unicum, podczas którego zlicytowane zostały niezwykłe przedmioty sztuki użytkowej. Wśród nich znalazła się lodówka Samsung Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibauda Hérema. Była to pierwsza taka licytacja w Polsce przeprowadzoną przez dom aukcyjny.
Czytaj więcej...
„Dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia”. Mając na uwadze motto, które przyświeca globalnemu liderowi rozwiązań w dziedzinie kuchni indywidualnych, profesjonalnej gastronomii i usług dla baristów, Franke prezentuje odświeżony system komunikacji wizualnej. Jesienią 2022 r. firma wprowadza nowy wygląd swojej strony internetowej i metod komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket