Z początkiem września w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją działalność rozpoczęła Polska Strefa Inwestycji Wielkopolska, której celem jest wspieranie inwestorów w regionie w uzyskaniu pomocy publicznej. Podczas uroczystej inauguracji wśród wyróżnionych marek znalazła się Grupa Amica.
Czytaj więcej...
Dr Robert Wawrzonek, prezes zarządu ELECTRO-SYSTEM, członek zarządu REMONDIS Electrorecycling
Czytaj więcej...
Zakończyła się druga edycja Wirtualnej Sztafety BSH, wewnętrznej akcji charytatywnej producenta sprzętu gospodarstwa domowego. Pracownicy firmy przez ostatnie dwa miesiące biegali, spacerowali, jeździli na rowerze, by wesprzeć łódzką fundację Słonie na Balkonie. Każdy pokonany kilometr trafiał do wspólnej puli, którą firma zamieniła na złotówki. W sumie zespół BSH pokonał blisko 60 000 km, dzięki czemu podopieczni fundacji otrzymają aż 20 000 zł.
Czytaj więcej...
Szykuje się gorąca kulinarna jesień w Poznaniu. We wrześniu rozpoczął się kolejny sezon Akademii Kulinarnej Amica. W showroomie Amiki na poznańskim stadionie miejskim można poznać tajemnice gotowania potraw z całego świata.
Czytaj więcej...
Troskę o środowisko można wyrażać na wiele sposobów. Miele skupia się na tym, by tworzyć trwałe, najwyższej jakości urządzenia, oszczędzające energię i wodę i pozwalające ograniczyć straty żywności. Teraz rusza też z wyzwaniem Less Waste Challenge, w ramach którego pokazuje, jak przygotowywać wyjątkowe dania, w pełni wykorzystując produkty, z których są przygotowywane. Wszystko pod okiem najlepszych szefów kuchni.
Czytaj więcej...
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. ogłosiła nową strategię środowiskową, która stanowi kompleksowy wkład w globalne wysiłki na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Strategia zawiera zobowiązania firmy do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla w całym przedsiębiorstwie, wykorzystywania energii odnawialnej w większym zakresie, badania nowych technologii i inwestowania w nie w celu tworzenia energooszczędnych produktów, a także zwiększenia poziomu ponownego wykorzystania zużytej wody i opracowania technologii wychwytywania związków węgla.
Czytaj więcej...
Tegoroczny Festiwal Muzyczny w Rheingau, który odbywał się od 25 czerwca do 3 września, obejmował ponad 100 koncertów muzyki jazzowej i klasycznej w różnych lokalizacjach malowniczego regionu Rheingau. Jednym z głównych sponsorów Festiwalu Muzycznego w Rheingau 2022 była marka premium LG Signature.
Czytaj więcej...
Grupa Amica w pierwszym półroczu 2022 r. zwiększyła przychody o 4,4 proc. rok do roku, do 1,640 mln zł. Jednocześnie jednak, podobnie jak cała branża, największy polski producent AGD istotnie odczuł skokowy wzrost bazy kosztowej, co w naturalny sposób mocno zmniejszyło osiągnięte w minionym kwartale wyniki finansowe.
Czytaj więcej...
W ostatnim czasie w zarządzie REMONDIS Electrorecycling Polska nastąpiły zmiany. Wieloletni członek zarządu spółek REMONDIS Electrorecycling w Polsce i Niemczech – Gerhard Jokic ustąpił miejsca Tomaszowi Sołtysowi, a sam skupił się na przekazaniu zadań w spółce niemieckiej przed zasłużoną emeryturą. Tomasz Sołtys w spółce dotychczas zajmował stanowisko dyrektora finansowego i prokurenta. Obecnie będzie pełnił funkcję członka zarządu wraz z funkcjonującym już w tej roli od 2014 r. dr. Robertem Wawrzonkiem.
Czytaj więcej...
Hisense zainwestuje ponad 40 mln euro w nową fabrykę do produkcji najnowocześniejszych lodówek w Valjevie. W nowej fabryce Valjevo 3 produkowane będą lodówki marek Hisense, Gorenje i Asko, głównie na eksport na wymagające rynki europejskie. Zakończenie prac i otwarcie fabryki planowane są na luty 2023 r.
Czytaj więcej...
„LG Healthy Home Solutions: jak prowadzić zdrowy tryb życia i czuć się dobrze w domu” to nowa globalna kampania LG Electronics, która przedstawia propozycje niewielkich, ale skutecznych zmian w codziennym życiu, podkreślając znaczenie zdrowia i zrównoważonego rozwoju.
Czytaj więcej...
Skandynawska marka wysokiej jakości urządzeń kuchennych i pralniczych wkracza na polski rynek. ASKO to marka premium z 70-letnim doświadczeniem. Jest obecna na 50 rynkach, a do największych z nich należą kraje skandynawskie, USA i Australia. Przez ostatnią dekadę marka rozwijała swoją sieć sprzedaży i obecność w Europie. Fabryki i zespoły badawczo- -projektowe ASKO są zlokalizowane w Szwecji, Holandii i Słowenii.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket