Artykuły

Kampania

Kampania „Wspólny dom = wspólne obowiązki”

2021-05-12

W natłoku spraw i niekończącej się listy zadań marka Amica wraz z fundacją Share the Care ruszyła z kampanią „Wspólny dom = wspólne obowiązki”. Akcja zachęca do odpowiedzialnego dzielenia się domowymi pracami, by móc wspólnie cieszyć się czasem wolnym i pielęgnować więzi rodzinne.

Czytaj więcej...
Dobre praktyki

Dobre praktyki wyróżnione

2021-05-11

W tegorocznej edycji prestiżowego raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020. Dobre praktyki” znalazło się 1958 przykładów działań CSR, które zostały zgłoszone przez 225 firm. Aż 12 z nich to praktyki firmy Samsung.

Czytaj więcej...
Podsumowanie roku 2020

Podsumowanie roku 2020 – cele na rok 2021

2021-05-11

W 2020 r. szwajcarski producent automatycznych ekspresów do kawy sprzedał o 50 000 sztuk więcej niż rok wcześniej i osiągnął rekordowy obrót w wysokości 579,9 mln CHF.

Czytaj więcej...
Polska gospodarka

Polska gospodarka po roku pandemii

2021-05-10

Mimo przedłużających się ograniczeń w funkcjonowaniu gospodarki eksperci spodziewają się solidnego wzrostu PKB o 3,8 proc. w tym roku. Podmioty gospodarcze, a także konsumenci w coraz większym stopniu przystosowują się do pandemicznej rzeczywistości. Powoduje to, że obecne restrykcje nie są już tak dotkliwe dla koniunktury, jak miało to miejsce wiosną ubiegłego roku.

Czytaj więcej...
Roomba i3+

Roomba i3+ nagrodzona „Złotym Belem”

2021-05-10

Marka iRobot może pochwalić się kolejnym wyróżnieniem do kolekcji. Tym razem najnowszy odkurzacz automatyczny Roomba i3+ został nagrodzony „Złotym Belem” w ramach plebiscytu „Mobility Trends”.

Czytaj więcej...
Pomoc materialna dla personelu

Pomoc materialna dla personelu Szpitala Powiatowego w Międzychodzie

2021-05-10

Spółka MagoVox we współpracy z grupą Amica w ramach podziękowań za nadzwyczajne zaangażowanie personelu medycznego w dobie pandemii podarowała pracownikom Szpitala Powiatowego w Międzychodzie sprzęt małego AGD o wartości ponad 70 000 zł.

Czytaj więcej...
Sprzątanie

Sprzątanie w czasach pandemii

2021-05-06

Pandemia koronawirusa spadła na nas wszystkich jak grom z jasnego nieba. Zmieniła wiele w naszym codziennym funkcjonowaniu. To, co zdawało się scenariuszem futurystycznego filmu, stało się naszą realnością. Firma Kärcher, już po raz piąty, przeprowadziła pod koniec ubiegłego roku doroczne badanie zwyczajów związanych z utrzymaniem czystości na całym świecie.

Czytaj więcej...
Grupa podsumowała

Grupa podsumowała rok 2020

2021-05-05

Podczas oficjalnej konferencji prasowej online przedstawiciele firmy Amica podsumowali działania i wyniki finansowe za 2020 r. Największy polski producent AGD zanotował w ubiegłym roku ponad 3 mld zł przychodów i zwiększył zyski mimo cały czas niepewnej sytuacji na rynku. To efekt sprzyjających tendencji popytowych w drugim półroczu, restrykcyjnej polityki kosztowej oraz bardzo dobrego spozycjonowania strategicznego.

Czytaj więcej...
Rekordowe obroty

Rekordowe obroty grupy BSH w 2020 r.

2021-05-05

BSH Home Appliances Group zorganizowała globalną wirtualną konferencję prasową, podczas której zaprezentowała dziennikarzom z całego świata podsumowanie ubiegłego roku oraz omówiła strategiczne zagadnienia dla BSH i całej branży AGD na obecny rok i kolejne lata.

Czytaj więcej...
Przewodnik

Przewodnik po audycie energetycznym dla firm

2021-04-13

Tauron przygotował dla klientów darmowy e-book dotyczący audytu energetycznego dla firm. Jeszcze w tym roku obowiązkowo musi wykonać go ok. 3,5 tys. dużych przedsiębiorstw. Temat jest istotny także dla mniejszych firm, które dzięki prostym rozwiązaniom mogą sporo zaoszczędzić.

Czytaj więcej...
Branża spożywcza

Branża spożywcza pokochała Internet

2021-04-13

Tempo przyrostu e-sklepów spożywczych było w 2020 r. największe – wyniosło aż 112 proc. rok do roku – wynika z raportu „Nowy świat e-commerce”, przygotowanego przez Shopera.

Czytaj więcej...
W ofercie

W ofercie Amazon.com

2021-04-13

Pojawienie się sklepu Amazon.com w Polsce odbiło się głośnym echem na lokalnym rynku e-commerce. To także dobra okazja dla polskich marek, aby powiększyć grono odbiorców, z czego już skorzystał Zelmer.

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket