Podczas najważniejszego wydarzenia społeczności SAP w Polsce – „SAP NOW. New chapter” – grupa Amica została nagrodzona jako jedna z siedmiu organizacji, które w najbardziej innowacyjny sposób wykorzystują rozwiązania z systemu SAP. Firma postawiła na rozwiązanie SAP S/4HANA, automatyzujące produkcję i zarządzanie zasobami.
Czytaj więcej...
Grupa Midea – właściciel takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowo Wschodniej poszerzając ofertę AGD o wiele nowości produktowych. Autoryzowanym partnerem została firma AB S.A – największy dystrybutor technologii w Polsce i jeden z liderów w Europie. Celem synergii liderów produkcji i dystrybucji jest nie tylko poszerzenie oferty produktowej dostępnej na rynku ale również wzmocnienie świadomości wybranych brandów produktowych.
Czytaj więcej...
Firma Concept, producent sprzętu gospodarstwa domowego, oferuje swoim klientom nowe udogodnienie w postaci przedłużonej gwarancji producenta. Przydatną promocją objętych jest wiele modeli urządzeń z rozmaitych segmentów. Gwarancję na sprzęt można przedłużyć na okres od 1 roku do 3 lat.
Czytaj więcej...
We wrześniu 2021 r. Solgaz, polski producent innowacyjnego sprzętu gospodarstwa domowego, dołączył do związku zrzeszającego producentów i importerów AGD w Polsce. Tym samym Solgaz został trzydziestym członkiem APPLiA Polska.
Czytaj więcej...
Największy polski producent AGD zanotował w I półroczu 2021 r. ponad 1,5 mld zł przychodów i zwiększył zyski pomimo m.in. odmrożonych wydatków marketingowych. W drugim kwartale widoczna była już jednak presja kosztów surowców, komponentów i transportu, a ogólnorynkowe podwyżki cen sprzętu AGD mogą wywrzeć dodatkowy wpływ na kształtowanie popytu w kolejnych kwartałach.
Czytaj więcej...
Gospodarstwa domowe stają się coraz bardziej nowoczesne, a domownicy chcą z łatwością obsługiwać sprzęty i oszczędzać czas. Przykładem połączenia wygody i nowoczesnych funkcji są suszarki do ubrań Siemens z techniką Home Connect.
Czytaj więcej...
Dzięki aplikacji Home Connect i marce Siemens możemy przygotować smaczny i zbilansowany posiłek, będąc jeszcze w pracy. W nowej odsłonie aplikacji BSH znajdziemy szereg pomysłów na proste i szybkie dania.
Czytaj więcej...
Wystartowała 10. edycja najpopularniejszego show kulinarnego w Polsce. Wsparciem dla uczestników w walce o tytuł „MasterChef”, w ramach umowy partnerskiej, będą nowoczesne urządzenia Samsunga: piekarniki Dual Cook Flex, lodówki side by side i combi, a także płyty gazowe. W programie pojawi się także ekspert marki Samsung – znany i ceniony kucharz Filip Marcinkiewicz.
Czytaj więcej...
W siedzibie BSH w Warszawie powstało nowe studio kulinarne marki Bosch. Bezpośrednio przy Centrum Domowych Inspiracji, w którym mieści się showroom marek: Bosch, Siemens i Gaggenau, powstała nowoczesna przestrzeń, w której będą odbywały się kulinarne eventy, spotkania integracyjne i biznesowe.
Czytaj więcej...
1 września rozpoczęła się kampania promocyjna nowych zmywarek parowych marki Amica. Komunikacja będzie skoncentrowana w przestrzeni online, w tym na kanałach marki w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej...
Sieć elektromarketów Neonet rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Mówisz – masz”. Nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
Czytaj więcej...
Branża kurierska w wymagających czasach pandemii reaguje na dynamiczne zmiany zarówno w samej gospodarce, jak i oczekiwaniach klientów. Olbrzymi wzrost rynku e-commerce na przestrzeni ostatniego roku wprost przełożył się na znaczenie logistyki, która stała się głównym ogniwem łączącym dostawców z odbiorcami.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket