Samsung, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, oddaje w ich ręce symulator, dzięki któremu w zaciszu własnego domu, wykorzystując technologie online, będą mogli stworzyć własną i niepowtarzalną lodówkę Bespoke.
Czytaj więcej...
Większość, czyli 60 proc., internetowych konsumentów w Polsce robi tą drogą zakupy kilka razy w miesiącu, jak wynika z nowego raportu polskiej firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”.
Czytaj więcej...
Firma Samsung otrzymała 48 prestiżowych nagród „IDEA” (International Design Excellence Awards) 2021, w tym 7 srebrnych, 3 brązowe i 38 wyróżnień. Nagrody te podkreślają kreatywny design w różnych kategoriach i doceniają osiągnięcia firmy Samsung w zakresie projektów lifestyle’owych – od wzornictwa produktów po zaawansowane koncepcje interaktywne.
Czytaj więcej...
Recykling elektrośmieci to temat, który wciąż budzi wiele wątpliwości. Dlatego w odpowiedzi na to wyzwanie w Warszawie powstało pierwsze miejsce w Europie, którego misją jest edukacja z zakresu prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Centrum ElektroEkologii będzie zachęcać młode pokolenie do inicjowania i utrwalania proekologicznych zachowań.
Czytaj więcej...
Popularna reżyserka pokazów mody w Polsce – Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsungiem, pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje również wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI, który oferuje użytkownikom bardziej intuicyjną obsługę i większą przestrzeń.
Czytaj więcej...
Firma Concept w ramach promocji swoich produktów, ale również szybkiego i zdrowego codziennego gotowania, nawiązała współpracę z Natalią Gmyrek – finalistką programu kulinarnego „MasterChef”.
Czytaj więcej...
Firma Comitor, wyłączny dystrybutor urządzeń marki Blanco, zaprosił do odwiedzenia swojego stoiska na targach Warsaw Home. Zaprezentował na nim wiele nowości: zlewozmywaki, baterie kuchenne, selektory odpadków oraz akcesoria.
Czytaj więcej...
Marka Miele zaprasza na mistrzowskie kulinaria. Kulinarne doświadczenia najwyższej próby nie są domeną jedynie znakomitych restauracji. Warsztaty, pokazy i spotkania w Miele Experience Centers to okazja do degustacji wyśmienitych dań wybitnych szefów kuchni, a także szansa, żeby z pomocą urządzeń Miele rozwinąć własne talenty kulinarne.
Czytaj więcej...
Podczas najważniejszego wydarzenia społeczności SAP w Polsce – „SAP NOW. New chapter” – grupa Amica została nagrodzona jako jedna z siedmiu organizacji, które w najbardziej innowacyjny sposób wykorzystują rozwiązania z systemu SAP. Firma postawiła na rozwiązanie SAP S/4HANA, automatyzujące produkcję i zarządzanie zasobami.
Czytaj więcej...
Grupa Midea – właściciel takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowo Wschodniej poszerzając ofertę AGD o wiele nowości produktowych. Autoryzowanym partnerem została firma AB S.A – największy dystrybutor technologii w Polsce i jeden z liderów w Europie. Celem synergii liderów produkcji i dystrybucji jest nie tylko poszerzenie oferty produktowej dostępnej na rynku ale również wzmocnienie świadomości wybranych brandów produktowych.
Czytaj więcej...
Firma Concept, producent sprzętu gospodarstwa domowego, oferuje swoim klientom nowe udogodnienie w postaci przedłużonej gwarancji producenta. Przydatną promocją objętych jest wiele modeli urządzeń z rozmaitych segmentów. Gwarancję na sprzęt można przedłużyć na okres od 1 roku do 3 lat.
Czytaj więcej...
We wrześniu 2021 r. Solgaz, polski producent innowacyjnego sprzętu gospodarstwa domowego, dołączył do związku zrzeszającego producentów i importerów AGD w Polsce. Tym samym Solgaz został trzydziestym członkiem APPLiA Polska.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket