Jeszcze niedawno gotowanie kojarzyło się głównie z codziennym obowiązkiem, koniecznością szybkiego przygotowania posiłku i sprzątania po wszystkim. Dziś kuchnia przechodzi prawdziwą metamorfozę i staje się miejscem emocji, bliskości oraz satysfakcji.
Czytaj więcej...
Samsung po raz kolejny udowadnia, że zna potrzeby współczesnych konsumentów. Najnowsza linia lodówek tej marki to odpowiedź na najczęstsze wyzwania, z jakimi mierzą się użytkownicy dużego AGD.
Czytaj więcej...
Z okazji jubileuszu 75-lecia, marka ASKO, czołowy producent skandynawskich urządzeń AGD klasy premium, zaprezentowała swoje najnowsze innowacje podczas prestiżowego festiwalu designu 3 Days of Design w Kopenhadze.
Czytaj więcej...
Od 19 lipca 2025 roku we wszystkich sklepach obowiązują już nowe etykiety energetyczne dla suszarek do ubrań. To kolejny etap unijnego przeskalowania etykiet, który ma ułatwić porównanie efektywności energetycznej sprzętu AGD i pobudzić innowacyjność w branży.
Czytaj więcej...
W świecie coraz bardziej świadomych konsumentów, współpraca marek oparta na wspólnych wartościach staje się czymś więcej niż tylko marketingowym ruchem. Przykładem takiego partnerstwa jest letnia inicjatywa dwóch znanych polskich marek – producenta sprzętu AGD Amica i Braci Sadowników, twórców naturalnych napojów. Wspólny projekt „Zapakuj więcej Musssującego orzeźwienia” ruszył 1 lipca i potrwa do końca września 2025 roku.
Czytaj więcej...
Ponad czterysta nowych ofert pracy tymczasowej ogłasza firma BSH w swoich łódzkich zakładach i centrum logistycznym. Producent sprzętu AGD marek Bosch i Siemens, będący największym pracodawcą branży w regionie, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na produkty „made in Łódź” intensyfikując działania rekrutacyjne.
Czytaj więcej...
Amica wprowadziła nową wersję swojej strony serwisowej, stawiającą na wygodę, intuicyjność i kompleksowe wsparcie użytkowników sprzętu AGD. To nie tylko estetyczna zmiana szaty graficznej – to przede wszystkim poprawa funkcjonalności, która ułatwia codzienny kontakt z serwisem, przyspiesza zgłaszanie usterek i zapewnia dostęp do potrzebnych materiałów eksploatacyjnych i informacyjnych.
Czytaj więcej...
Elica, czołowy w Europie i jeden z największych i zarazem najbardziej innowacyjnych producentów okapów na świecie, obchodzi w tym roku jubileusz polskiego oddziału. Z tej okazji w zakładach Elica w Jelczu-Laskowicach odsłonięto „Inhalatorium” – wyjątkową instalację w stylu site-specific autorstwa Cezarego Poniatowskiego, laureata 23. edycji „Premio Ermanno Casoli”.
Czytaj więcej...
Wyniki najnowszego badania Samsunga pokazują, że w czasach, gdy nowoczesne rozwiązania i sztuczna inteligencja coraz bardziej przenikają się z naszym codziennym życiem, prawie 9 na 10 Europejczyków (88 proc.) ma obawy o swoją prywatność. W praktyce luka edukacyjna w obszarze prywatności może zahamować rozwój AI w wielu europejskich domach, a także w szeroko pojętym sektorze edukacji.
Czytaj więcej...
Wiosna bieżącego roku upłynęła pod znakiem wielu intensywnych działań edukacyjnych i środowiskowych zorganizowanych przez ElektroEko – największą organizację odzysku ZSEE w Polsce.
Czytaj więcej...
Niemal połowa, bo aż 46 proc., polskich e-sklepów prowadzi sprzedaż za granicą, a co piąty planuje rozpocząć ekspansję w ciągu najbliższego roku. Najczęściej wybieranymi kierunkami są Niemcy i Czechy (po 56 proc. wskazań), a także Słowacja (42 proc.), Wielka Brytania (35 proc.) i Francja (31 proc.) – wynika z raportu Fulfilio „Polski e-commerce za granicą”.
Czytaj więcej...
Stworzenie strategii współpracy między polskim i azjatyckim biznesem, wsparcie polskich firm działających na rynkach Azji i azjatyckich działających w Polsce, a także rozwój dialogu między biznesem i administracją publiczną - to najważniejsze cele Związku Pracodawców Asian Forum.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket