W świecie coraz bardziej świadomych konsumentów, współpraca marek oparta na wspólnych wartościach staje się czymś więcej niż tylko marketingowym ruchem. Przykładem takiego partnerstwa jest letnia inicjatywa dwóch znanych polskich marek – producenta sprzętu AGD Amica i Braci Sadowników, twórców naturalnych napojów. Wspólny projekt „Zapakuj więcej Musssującego orzeźwienia” ruszył 1 lipca i potrwa do końca września 2025 roku.
Czytaj więcej...
Ponad czterysta nowych ofert pracy tymczasowej ogłasza firma BSH w swoich łódzkich zakładach i centrum logistycznym. Producent sprzętu AGD marek Bosch i Siemens, będący największym pracodawcą branży w regionie, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na produkty „made in Łódź” intensyfikując działania rekrutacyjne.
Czytaj więcej...
Amica wprowadziła nową wersję swojej strony serwisowej, stawiającą na wygodę, intuicyjność i kompleksowe wsparcie użytkowników sprzętu AGD. To nie tylko estetyczna zmiana szaty graficznej – to przede wszystkim poprawa funkcjonalności, która ułatwia codzienny kontakt z serwisem, przyspiesza zgłaszanie usterek i zapewnia dostęp do potrzebnych materiałów eksploatacyjnych i informacyjnych.
Czytaj więcej...
Elica, czołowy w Europie i jeden z największych i zarazem najbardziej innowacyjnych producentów okapów na świecie, obchodzi w tym roku jubileusz polskiego oddziału. Z tej okazji w zakładach Elica w Jelczu-Laskowicach odsłonięto „Inhalatorium” – wyjątkową instalację w stylu site-specific autorstwa Cezarego Poniatowskiego, laureata 23. edycji „Premio Ermanno Casoli”.
Czytaj więcej...
Wyniki najnowszego badania Samsunga pokazują, że w czasach, gdy nowoczesne rozwiązania i sztuczna inteligencja coraz bardziej przenikają się z naszym codziennym życiem, prawie 9 na 10 Europejczyków (88 proc.) ma obawy o swoją prywatność. W praktyce luka edukacyjna w obszarze prywatności może zahamować rozwój AI w wielu europejskich domach, a także w szeroko pojętym sektorze edukacji.
Czytaj więcej...
Wiosna bieżącego roku upłynęła pod znakiem wielu intensywnych działań edukacyjnych i środowiskowych zorganizowanych przez ElektroEko – największą organizację odzysku ZSEE w Polsce.
Czytaj więcej...
Niemal połowa, bo aż 46 proc., polskich e-sklepów prowadzi sprzedaż za granicą, a co piąty planuje rozpocząć ekspansję w ciągu najbliższego roku. Najczęściej wybieranymi kierunkami są Niemcy i Czechy (po 56 proc. wskazań), a także Słowacja (42 proc.), Wielka Brytania (35 proc.) i Francja (31 proc.) – wynika z raportu Fulfilio „Polski e-commerce za granicą”.
Czytaj więcej...
Stworzenie strategii współpracy między polskim i azjatyckim biznesem, wsparcie polskich firm działających na rynkach Azji i azjatyckich działających w Polsce, a także rozwój dialogu między biznesem i administracją publiczną - to najważniejsze cele Związku Pracodawców Asian Forum.
Czytaj więcej...
Program edukacyjny „Cycling Recycling” jest realizowany wspólnie przez Remondis Electrorecycling i Electro-System Organizację Odzysku ZSEiE od 2016 r. Jego głównym celem jest edukacja ekologiczna i promocja selektywnej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych baterii.
Czytaj więcej...
Firma LG Electronics podpisała umowę nabycia stu procent udziałów firmy OSO – jednego z wiodących europejskich dostawców rozwiązań do podgrzewania wody.
Czytaj więcej...
Siemens AG z radością poinformował, że sfinalizowano przejęcie amerykańskiego przedsiębiorstwa Dotmatics – specjalisty w zakresie oprogramowania dla badań i rozwoju (R&D) w sektorze life sciences. Transakcja, opiewająca na 5,1 mld USD, została zamknięta z końcem czerwca i oznacza kluczowy moment w umacnianiu oprogramowania Siemens Digital Industries Software.
Czytaj więcej...
Samsung zaprezentował niedawno znaczącą aktualizację dla swojej serii Bespoke AI – inteligentnych lodówek wyposażonych w ekrany Family Hub i AI Home. Główną nowością jest funkcja Voice ID, oparta na asystencie Bixby, która po zarejestrowaniu głosów domowników pozwala lodówce rozpoznawać, kto wydaje polecenie.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket