Artykuły

Popularność

Popularność żywności ekologicznej

2020-09-07

Segment żywności ekologicznej w Polsce dynamicznie rośnie. W latach 2011–2018 jego wartość wzrosła w Polsce trzykrotnie i w 2018 r. przekroczyła 1 mld zł brutto. To wciąż 20 razy mniej niż w Niemczech. Edukacja i promocja proekologicznych postaw wybrzmiały 16 sierpnia tego roku na trzeciej edycji „Kraków Green Film Festival”, którego bank BNP Paribas jest głównym sponsorem.

Czytaj więcej...
Elektrośmieci zbieramy

Elektrośmieci zbieramy – zwierzaki wspieramy

2020-09-04

Należący do grupy ASEKOL PL zakład przetwarzania ENVIROPOL PL z Gliwic organizuje mobilne zbiórki elektroodpadów, a także rozmaite akcje edukacyjne. Jedną z nich jest akcja pod nazwą „Elektrośmieci zbieramy – zwierzaki wspieramy”.

Czytaj więcej...
Era nowych

Era nowych wirtualnych doznań

2020-09-04

„Life Unstoppable” to wydarzenie zorganizowane przez Samsunga, w ramach którego firma zaprezentowała najnowsze smartfony, urządzenia ubieralne, telewizory, produkty audio i AGD.

Czytaj więcej...
Przepis

Przepis na garden party

2020-09-04

Początek lata przyniósł poluzowanie kwarantannowych restrykcji. Ciepłe i słoneczne dni zachęcają do wyjścia z domu, dlatego najlepiej zorganizować kameralne spotkanie na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Proste rozwiązania są najlepsze, dlatego podczas organizacji garden party warto postawić na naturalność i minimalizm.

Czytaj więcej...
Perfekcyjna

Perfekcyjna kuchnia

2020-09-04

Urządzenia do zabudowy marki Bosch tworzą doskonały zespół, wyposażony w innowacyjne funkcje, zapewniające przyjemność gotowania. Wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów urządzenia o starannie dopracowanym wzornictwie nadadzą każdej kuchni wyjątkowy charakter.

Czytaj więcej...
Kuchnia odpowiednio połączona

Kuchnia odpowiednio połączona i wyposażona

2020-09-04

Nowoczesne kuchnie coraz częściej są otwarte. Bywa, że znajdują się na środku salonu lub w innych mało typowych dla nich przestrzeniach – na poddaszu czy w piwnicy. Aranżacja, która będzie wyglądać wyjątkowo oraz spełniać kuchenne wymagania, może być wyzwaniem. Urządzenia marki Siemens łączą te dwa aspekty, oferując doskonały design, który odmieni każdą kuchnię.

Czytaj więcej...
Rekordowy

Rekordowy wynik sprzedaży

2020-09-04

Innowacyjne lodówki LG InstaView Door-in-Door zostały docenione przez klientów z całego świata i okazały się hitem sprzedaży, a liczba sprzedanych modeli przekroczyła już milion sztuk.

Czytaj więcej...
Partnerstwo

Partnerstwo z Salesforce

2020-09-04

Firmy Siemens i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo w celu opracowania nowego pakietu rozwiązań technicznych dla miejsc pracy, który będzie wspierał przedsiębiorstwa na całym świecie w bezpiecznym ponownym otwieraniu.

Czytaj więcej...
Przedsiębiorcze lato

Przedsiębiorcze lato w Inkubatorze Samsunga

2020-09-04

W lubelskim i białostockim Inkubatorze Samsunga rozpoczął się cykl bezpłatnych webinariów zatytułowany „Przedsiębiorcze lato”. Podczas serii wirtualnych spotkań uczestnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób rozwijać swój biznes w sieci oraz z jakich narzędzi korzystać, aby być efektywnym przedsiębiorcą.

Czytaj więcej...
Dla projektantów wnętrz

Dla projektantów wnętrz i nie tylko

2020-09-04

Dostępne w ofercie firmy Comitor zlewozmywaki marki Blanco dla wielu projektantów wnętrz, właścicieli salonów kuchennych czy szefów kuchni, stanowią wsparcie w ich codziennej pracy.

Czytaj więcej...
Zwiększa udział energii elektrycznej

Zwiększa udział energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych

2020-09-04

Na drodze ku osiągnięciu neutralności klimatycznej odnawialne źródła są kluczowym obszarem umożliwiającym firmom wprowadzenie optymalizacji. Bosch rozszerza swoją działalność w zakresie produkcji własnej energii elektrycznej w swoich lokalizacjach i będzie długoterminowym odbiorcą energii ze źródeł odnawialnych w nowo wybudowanych farmach wiatrowych i solarnych.

Czytaj więcej...
Polska marka sprzętu AGD

Polska marka sprzętu AGD niesie wsparcie w trudnych czasach

2020-09-04

Być blisko ludzi, ułatwiać im życie, odpowiadać na ich potrzeby, nieść wsparcie i pomoc potrzebującym – w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej marka Amica podkreśla swoje polskie korzenie i opowiada historię o tym, co od zawsze jest dla niej najważniejsze.

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket