40 tys. złotych na rzecz Szpitala Powiatowego w Szamotułach. 15 pralek, 13 suszarek, 9 chłodziarek, 4 zamrażarki, 2 kuchenki mikrofalowe, dziesiątki sztuk małego AGD oraz inne wsparcie rzeczowe dla szpitali z całej Polski. To wsparcie, jakiego Grupa Amica udzieliła do dzisiaj placówkom medycznym z Wielkopolski i całego kraju w ramach walki z koronawirusem.
Czytaj więcej...
Firma Vestfrost ma w swoim portfolio wyjątkowe urządzenia z serii Art Collection. Są to trzy designerskie lodówki retro, w których wykorzystano reprodukcje autorskich projektów graficznych zrealizowanych przez malarkę Urszulę Clarise. Każde z urządzeń nawiązuje w pewien sposób do świata kulinariów, sztuki oraz muzyki.
Czytaj więcej...
31 marca br. ogłoszono zwycięzców konkursu „Antalis Interior Design Award”, organizowanego przez Antalis, czołowego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Wśród laureatów znalazły się dwie firmy z Polski.
Czytaj więcej...
Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do Internetu i to tam uczą się pewnych wzorców – przede wszystkim szybkości zakupów, wygody, ogromnej dostępności asortymentu czy choćby elastyczności związanej z dostawą, zwrotami i płatnościami.
Czytaj więcej...
Marka Bosch ruszyła z pomocą szpitalom, SOR-om i stacjom ratownictwa medycznego w całym kraju. W ramach akcji #BoschwPogotowiu przekaże na ich potrzeby setki urządzeń. Będą to pralki, suszarki, pralkosuszarki, czajniki i kuchenki mikrofalowe. Ich wartość rynkowa sięgnie 1 000 000 zł.
Czytaj więcej...
Część z nas z pewnością zastanawia się, jak zagospodarować czas, który spędzamy w domu, pracując zdalnie i opiekując się dziećmi. Co powiecie na wspólne przygotowywanie potraw we własnej kuchni? Cook Story by Samsung wychodzi naprzeciw tym, którzy poszukują motywacji i inspiracji do domowego gotowania. W mediach społecznościowych przestrzeni kulinarnej ruszyła akcja #GotujeWDomu.
Czytaj więcej...
Wyniki pierwszej fali badania „GfK Corona Mood: dynamika zachowań konsumenckich na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług finansowych” wskazują, że 68 proc. respondentów deklaruje, że w sytuacji pogorszenia sytuacji finansowej gospodarstwa domowego jest gotowa zacisnąć pasa i ograniczyć dotychczasowe standardowe zakupy i wydatki.
Czytaj więcej...
Grupa Hisense, do której należy m.in. marka Gorenje, przekazała ludności słoweńskiego Roje sprzęt medyczny i ochronny. Jest to jedna z darowizn, jaką w ostatnim czasie przekazała Słowenii firma Hisense.
Czytaj więcej...
Akcja #BoschwPogotowiu rozwija skrzydła. W jej ramach firma BSH przekazała sprzęt do wszystkich 22 baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w całej Polsce.
Czytaj więcej...
Ograniczenia, z jakimi obecnie boryka się całe społeczeństwo, są szczególnie dotkliwe dla dzieci. Zamknięte szkoły przeszły na tryb pracy zdalnej. Niestety, dostęp do komputerów nie jest powszechny i wciąż zdarzają się domy, w których brakuje takiego sprzętu lub też – w przypadku rodzin wielodzietnych – jest go za mało.
Czytaj więcej...
Tradycyjnie, jak co roku, platforma sklepów internetowych Shoper przygotowała na koniec pierwszego kwartału podsumowanie tego, co działo się w branży e-commerce w roku poprzednim.
Czytaj więcej...
Akcja promocyjna marki Nespresso pozwala przy zakupie kawy zyskać rabat na wybrany ekspres kapsułkowy, dzięki któremu z łatwością zostaniemy baristą we własnym domu.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket