Amica podpisała umowę licencyjną z Fagor S. Coop., na mocy której będzie sprzedawała duże AGD pod marką Fagor. Dobrze znanej w Hiszpanii marce pozwoli to powrócić na rynek z nowoczesnymi produktami najwyższej jakości. Dla Grupy Amica będzie to kolejny etap zwiększania sprzedaży w Europie. Właścicielem marki pozostanie Fagor S. Coop.
Czytaj więcej...
Mimo zmieniających się trendów klasyczne rozwiązania zawsze będą miały swoich zwolenników. Doskonale potwierdza to funkcjonujący od lat segment rynku związany z kuchniami wolnostojącymi. Producenci tych urządzeń stale dostosowują je do aktualnych potrzeb i wymagań klientów.
Czytaj więcej...
Chemours – globalna firma chemiczna z czołową pozycją na rynku fluoroproduktów, technologii tytanowych i rozwiązań chemicznych, ogłosił współpracę z Axima Refrigeration France, czołowym wykonawcą w dziedzinie HVAC, chłodnictwa i ochrony przeciwpożarowej, w celu oceny wykorzystania czynnika chłodniczego Opteon XL.
Czytaj więcej...
W ramach programu wsparcia kultury Kärcher oczyścił Kościół Odkupiciela w Jerozolimie. Wapienna fasada budynku została uwolniona od graffiti i warstw farby, które zakrywały brud.
Czytaj więcej...
We Wrocławiu przy ul. Żmigrodzkiej 143 powstało Centrum Domowych Inspiracji, stworzone przez firmę BSH. W tym wyjątkowym showroomie możemy zobaczyć innowacyjne sprzęty gospodarstwa domowego marek Bosch i Siemens.
Czytaj więcej...
Naukowcy alarmują na temat wzrostu temperatury i zmian klimatycznych. Nie wszyscy zgadzają się z ich zdaniem, jednak o środowisko tak czy inaczej warto się zatroszczyć. Podobnie jak o swój dom. Ziemia przecież właśnie nim jest. Rozwiązania proekologiczne oferuje także firma Comitor, dystrybutor sprzętu marki Blanco.
Czytaj więcej...
Codziennie możemy zaobserwować, jakie ilości plastikowych opakowań lądują w naszych koszach. Wiemy o tonach plastikowych śmieci zalegających na wysypiskach i dryfujących po oceanach. Ale czy zdajemy sobie sprawę, że problemem są również cząstki plastiku o rozmiarach liczonych w nanometrach?
Czytaj więcej...
Firma Miele co dwa lata publikuje raport dotyczący polityki zrównoważonego rozwoju. Publikacja przygotowana przez niemieckie przedsiębiorstwo przedstawia 15 celów strategicznych, które mają zostać zrealizowane do 2025 r.
Czytaj więcej...
Trwa kampania reklamowa marki Amica, która promuje linię sprzętów kuchennych do zabudowy zaprojektowaną w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników.
Czytaj więcej...
Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów urządzeń z kategorii chłodniczej. Dlatego też firma Samsung rozpoczyna kampanię wizerunkową lodówek, prezentując zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania techniczne.
Czytaj więcej...
Woda staje się coraz cenniejsza. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że AGD może zaoszczędzić tysiące litrów wody rocznie. O tym mówi nowa kampania edukacyjno-społeczna marki Bosch. Producent ten od lat wykorzystuje rozwiązania energo- i wodooszczędne w urządzeniach gospodarstwa domowego.
Czytaj więcej...
W styczniu 2019 r. uprawomocnił się wyrok Sądu Generalnego Unii Europejskiej stwierdzający nieważność Rozporządzenia delegowanego Komisji UE nr 665/2013 w sprawie etykiet dla odkurzaczy w związku z wyrokiem w sprawie Komisja Europejska – Dyson (T 544/13). Producenci AGD skupieni w APPLiA apelują o respektowanie prawa w związku z wycofaniem etykiet dla odkurzaczy.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket